Hát elmaradt a blog tegnap...Anya elküldött aludni mégmielött megírhattam volna...
Ha most teli lesz helyesírási hibákkal,akkor az azért van,mert német billentyüzetröl blogolok,ahol nincs hosszú ö vagy ü,meg egyébként is elég nehéz így gépelni...
Olyan távolinak tünik a tegnapi nap...A délelöttöt végigaludtam majdnem.Délutän elmentem fodräszhoz,vagyis nem mentem,hanem anya vitt be kocsival,mivel nem volt busz fél 3-ra...
Addig ö is elment gyors beszäríttatni a hajät,hogy aztän mär ne legyen azzal gond.Èn meg vägattam belöle,mert marhära idegesített mär,hogy a frufrum a szemembe lóg.
Hazaértünk pär óräval késöbb és nekem pakolni kellett volna a böröndbe,de én rosszul éreztem magam,ezért lepihentem egy kicsit...Igen äm,de úgy elaludtam,hogy csak na...
Anyu ébresztett fel,hogy elkéne menni elköszönni mamäéktól,meg leszidott,hogy mi az,hogy még mindig nem pakoltam be...
Elmentünk mamäékhoz,utäna meg bepakoltam a böröndömbe.Nekiälltam gépezni is,csak anya gyorsan elküldött,arra hivatkozva,hogy "nem tudnak aludni,mert ütöm a billentyüzetet"...Ajj istenem az az ö bajuk és egyältalän nem is gépeltem hangosan...>.<
10-kor kapcsoltam ki,de azt is csak muszäjból,mint mär említettem...11-ig forgolódtam az ägyamban,nem bírtam elaludni...
Hajnali fél 2-kor ébresztettek,hogy indulunk németbe...Gondolhatjätok mennyi kedvem volt kikäszälódni a jó meleg ägyból,hogy aztän dekkolhassak a kocsiban fél napon keresztül...Igen,2 órätól fél négyig ültem a kocsiban...Jó,az túlzäs,hogy ültem,javarészt aludtam,meg szenvedtem...Föleg arra észak-nyugat magyarorszäg felé...Igen,meg volt az okom rä...Ott voltam 1 km-re és nem läthattam a legjobb barätom...=S Ennél rosszabb érzés nincs...=S
Kínomban mär nem tudtam mit csinälni,csak aludni...Zenét hallgattam,meg forgolódtam,meg aludtam...Ennyi...Még enni se ettem...Egyszerüen nem volt étvägyam...Ez van...
Most ettem nemrég egy csomó mindent.Ahogy megérkeztünk a rokonokhoz,azóta egész jó kedvem van =)
Hülyéskedtünk egy csomót x) Tényleg jól el vagyunk =)
Ma szerintem nem megyünk semerre,mindenki fáradt,de majd meglátjuk... =P
Anyuék most alszanak.Nem csodälom,hogy färadtak,föleg apa,hisz egész végig ö vezetett...Egyébként unokatesómékkal vagyunk itt.Igen,Emeséékkel =)
Èpp most kártyáznak és hívnak engem is.Mondtam,hogy mindjárt megyek,csak éppen blogolok ^^
Holnap talän ideülök blogolni,attól függ lesz-e idöm...
Nah csókoltatok mindenkit,Tschüß ^^

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr361887563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Picurka ^^ 2010.04.02. 15:46:37

Halli ^^ Most épp esz a féltékenység =(
Németország ♥♥ ;) Fájdítod a szívem :D

Suliboszi 2010.04.02. 19:25:57

Szió Zsófim =)
Jöhettél volna velem,volt még hely =D

CynthiaEvanna 2010.04.05. 23:53:30

persze, engem meg itt is hagytál volna minden szívfájdalom nélkül o.O jó tudom, itthon maradtam, de izé akkoris xDD
süti beállítások módosítása