Suliboszi 2011.10.22. 13:12

vintage.fashion.

El sem fogjátok hinni,de a Szolnoki főiskolán vagyok.Na persze csak kísérőként.Lesz még pár szabad órám,de feltalálom magam.Egyébként Tomit kísértem el.Tök érdekes lehet ha valaki már fősulira jár.Annyira szeretném,ha felvennének a Színművészetire.Hát,mondjuk ilyen érettségivel,nem vagyok benne biztos...Még jó,hogy annyira nem fog számítani.Nagyon remélem,hogy meg van a négyes.Na majd a szóbelivel megpróbálok javítani.Anyu azt mondta,hogy csak akkor mehetek az angliai útra,ha minimum négyesre érettségizek le földrajzból.Én megteszem a tőlem telhetőt...
Most újabban rá vagyok kattanva a vintage cuccokra.Annyira jól néznek ki,egyediek és még jól is állnak.Ma is egy olyan darab van rajtam. Anya unokatesójától kértem el.Egy piros ruha,fekete gombokkal,de nagyon csinos.Feldobtam egy övvel,egy pöttyös harisnyával meg egy magassarkúval.Szereztem egy kék-fehér ruhát is.Olyan stílusú,mint a Született feleségekben,Paul Young 2. nejének,Beth-nek a ruhái.Az is nagyon szép. =)
Nem is tudok mit írni nektek.Beteg vagyok.Szedem a gyógyszert amit kaptam,de nem tudom mennyit használ.Legalább a torkom nem fáj már annyira.Tegnap voltunk énekelni Nagylakon.Hát,nagy élmény volt,az biztos. Mínusz 40 fokban,kint állni a hidegben,úgy,hogy az embernek a vadiúj körömcipője lesüllyedt a kavicsok közé...
Utáltam. Ráadásul holnap is van egy fellépésünk a Petőfi parkban.Komolyan mondom,a szőrös fehér csizmámban megyek...
Nem sokára ki fog jönni a Midnight in Paris,meg a Lopott idő is.Már alig várom.Végre lesz valami értelmes a mozikban.Tuti,hogy meg fogom őket nézni.A Midnight in Parisnek már a plakátja is nagyon tetszett.Van Gogh stílus keverve modern képekkel.A Lopott időnek pedig a trailerjét tartottam izgalmasnak,tök jól meg van csinálva.Érdemes megnézni.
Pénteken nem voltam suliba,tehát tuti,hogy szívatni fognak bioszból.Az a házisárkány kedves tanárnő azt hiszi,hogy csak az ő órájáról hiányzok és ráadásul szándékosan.Hát nem.Nagyon nem.
Hm,azt hiszem,most abbahagyom a blogolást.Lassú a gép,meg inkább olvasok.Nemrég szereztem be Lakatos Leventétől a Love Club-ot. Itt az ideje nekikezdeni...=)

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr833321808

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása