Suliboszi 2011.02.12. 12:06

.star's.night.

Zajlik az éleeet =D Nemrég értem haza a fodrásztól.Fél 8-ra kellett beérnem Szegedre,alig tudtam felkelni,mert tegnap a Sing-Singbe voltam Fluor koncerten Alizzal.Hát,mit ne mondjak,nem volt nagy szám.Közvetlenebbnek gondoltam,meg úgy tűnt,hogy nagyon megjátssza magát és ez nem tetszett.Tavaly SP jobb hangulatot csinált szerintem,meg ő tovább volt mint Fluor.De azért egész jó volt a buli.Hát még ha Lájk kártyánk is lett volna...Akkor bejutottunk volna Fluorhoz,de így nem =/
Anyuék jöttek be értünk Szegedre.Végig énekeltünk a kocsiban,tuti kikészítettük őket...=D
De voltak olyan rendesek,hogy megálltak a Melonge-nál,hogy bemehessünk pár percre =D Mert amíg mi Fluoron voltunk,addig Tomi a haverjaival volt a Melonge-ba =D Tökre örültem,hogy láttam,még ha csak pár percre is ^^ De nem akartuk megváratni anyuékat,ezért nem maradtunk sokáig.Alizt hazavittük,majd hazamentünk mi is.
negyed 7-kor kellett kelnem,mint már említettem,fodrásznál voltam.Annyira,de annyira gyönyörű a hajam.Hát még ha kil eszek sminkelve illetve a ruha is rajtam lesz...Azt hiszem,most az egyszer minden túlzás nélkül kijelenthetem,hogy gyönyörű leszek =)
Az a türkiz ruha lesz rajtam,amiről már írtam egyszer.Igen.Az a hercegnős...=)
Most viszont elkezdek készülődni.Még a körmömet is ki kell lakkozni,illetve smink is kéne =)

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr882655693

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása