Jajjistenem,jajjisteneeem =D Egyre jobb ez a nap =D Sőt,milyen jóó lesz még =D Nem csak ez a nap,hanem az elkövetkezendőek is.Tökre lázban égek,mert holnap indulunk síelni.Ma szedtem össze a cuccaimat és 3 táskában alig férnek el...=D Amúgy kicsit fáradt is vagyok,tegnap Szegeden voltam anyuékkal.Fú,a Kenvelo-ban akkora leárazás van.
Fel vagyok pörögve és nem tudom összerakni a gondolataimat.Kicsit szét vagyok esve de nem rossz értelemben.Azt hiszem,abba is hagyom a blogolást,mert rengeteg hülyeséget tudnék összehordani,de nem akarom azzal terhelni az emberek memóriáját =D
Inkább romantikázom a plüssbékámmal,amíg ide nem ér Tomi... =D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr92673644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása