Suliboszi 2011.04.13. 21:47

.just.married.

Már 3 napja azon vagyok,hogy blogoljak,csak eddig mindig közbejött valami.Tegnap pl. plakátszerkesztés közben aludtam el...
Annyi minden történik velem és annyit kellene írnom,hogy alig győznétek olvasni.Röviden összefoglalom,hogy mi történt velem mostanában.
Hétvégén esküvőn voltunk.Röviden:Hű.
Eszméletlen volt.Voltam már esküvőn,de ilyenen még soha.Rengeteg embert láttam,szerintem simán voltunk vagy 200-an.A ceremónia is nagyon szép volt,de a legjobb az volt,mikor beértünk a Fekete Sasba Wásárhelyen.Még sohasem voltam ott előtte,de tetszik nagyon.Hihetetlenül igényesen volt az egész megcsinálva.Mint a filmekben =) Hajnalig ott voltunk és nagyon jól éreztük magunkat.
Szóval a hétvégém jól telt,vasárnap Tomival voltam,pénteken meg Alizzal voltunk vásárolni. ^^
Tegnap viszont voltam az Alkotópályázat kiállításmegnyitóján.Hát,csalódtam,mert "csak" 3. lettem a fotókon belül...
Ma egyenesen katasztrofális napom volt.Semmi se úgy jött össze,ahogy én akartam.Ja,és remélem minél hamarabb meggyógyul az angoltanárunk,mert nem tudom meddig bírom még ezzel az energiavámpírral...
Ráadásul a Szivárványhidas lapok is elvesztek,mert eltűntek a tanári asztalról.Ezért holnap kaptunk egy délelőttöt,hogy pótoljuk a versenyfeladatok megoldását.Hát,valóban jobb mint kémián lesni...
Szóval,holnap a nyolcassal megyek csak be.Végre aludhatok egy jót^^

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr352821477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása