Suliboszi 2010.03.10. 22:40

.hundred.

És igen és igen és igeeeen! =Đ Sikerült összehozni azt,hogy ne túl későn feküdjek le aludni.Naggggyon korán [vagyis 11órakor xD] már ágyban voltam ^^Reggel nem volt első órám,így tudtam aludni ^^
A szerdai napom ott kezdődött,hogy enm tudtam hol van a bérletem...xĐ Egyszerűen elhagytam...[Később kiderült,hogy itthon van...xĐ]
2. Óra: Magyar:
Dúlt a love...Sállláláá annyira szeresük a Bibliááát...>.<
3. Óra: Tesi:
Mekkora szívás...xĐ Megint otthon maradt a tesim és szépen elkértem a Brigiét,mert ez így nem állapot,hogy nem tesizek...A negyvenes cipőjében tesiztem bakker a 38-as lábammal...xĐĐĐ Elég érdekes...xĐ De nem számííít,mert "tudok" focizni,még ekkora cipőben is =Đ
4. Óra: Töri:
Jééé...Elment a hangja a tanárnőnek,ezért önálló munka volt.De jó,nem hallottam a rikácsolását legalább...xĐ
5. Óra: Matek:
Vagyis a matek utáni szünet...
Jaaajjne...Ez hihetetlen...Csak velem történhet ilyen,de komolyan...Brigitől elkértem a szekrénykulcsát,mert benne maradt valamim a tesicuccába.Nekiesem a szekrényének,nyitottam volna kifelé,hát ez nem nyílik...Mondom ez nem létezik...Rángathattam ott egy ideig,semmit sem értem el vele...Útközben jött Fanni és megkértem,hogy őrködjön már egy kicsit,nehogy addig más kinyissa,amíg én megkeresem Brigit,vagy leszaladok a portára.Ekkor csengettek be épp,Brigit épp megtaláltam,a portás meg nem ért rá.GMondtam neki,ő gyors lerohant és közölte tanárnővel,öt perc és itt van...
6. Óra: Angol:
Beestem angolra tök ziháltan és csak néztem ki a fejemből,mert a gondolataim még mindig a szekrény körül forogtak,hogy mi van ha beletörtem a kulcsot...?Ugyanis semerre sem tudtam fordítani...Mellesleg TZ-t írtunk,amire alig tudtm koncentrálni,el is rontottam párszor és mivel én a ceruzához vagyok szokva,tollal lazán áthúztam...Ekkor jött az,hogy le lettem szidva,hogy adhatok ki ilyen dolgozatot a kezemből!Hát így...pontosan így...Ha ő is a helyemben lett volna...Kaptunk feladatot amit meg kellett volna csinálni,de ehelyett
enge kihívott a és közelte a zseniális tletét:Másoljam át a dolgozatot gyöngybetűkkel..Semmi ellenvetésem nem volt,legalább addig is átnéhettem és javíthattam...
7. Óra: Kémia:
Az eljén írtunk egy röpdogát ami szerintem hármas lesz...
Ja igen,kémia után nem mehetem sehova,mert IDB gyűlés volt 3-tól...Ott kellett dekkolnom fél ötig,a buszom ott húzott el az orrom előtt...
Nabravo,az öttizessel kell mennem...Kénytelen voltam tehát várni...
Hazaérvén gyors megkajáltam és átugrottam rokonomhoz,visszavittem a cuccát.Utána elugrottam Csillához,mondom meglátogatom már,ha ő nem képes...>.<
7 óra tájt értem haza,itthon kb. csak gépeztem egy sort.Jut eszembe...99 látogatóm van HotDogon =Đ Várjunk leellenőrzöm mégegyszer,tényleg annyi-e...Nem,nem annyi...Meg van a kerek 100!!!=ĐĐĐ

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr671830080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Picurka ^^ 2010.03.11. 21:24:29

Halii!!! :D
A kulcsos dolog rémlik :P xD Nem volt semmi, hogy azon izgultál nem-e beletört :/ De túlélte :P

Suliboszi 2010.03.11. 22:06:11

Még szép,hogy izgultam...Angolon alig tudtam a dogára figyelni...=S
Amúgy meg túlélte,jah...xĐ
süti beállítások módosítása