Suliboszi 2011.05.03. 22:09

.mixed.

Hm.Hát,már jó ideje szerettem volna blogolni,csak eddig még valahogy nem jött össze.A régebbi posztjaimat olvasgattam és rájöttem,hogy sokkal több időm volt,mint most.Anno mindent leírtam ami történt velem,amit éreztem,amit láttam,amit hallottam.Sajnos kezdem elhanyagolni a blogomat.Tenni kéne ellene,mert ez így nem lesz jó.Mostanában csak afféle "elvont szövegeket" írtam,semmi helyzetjelentést.Pedig annyi minden történt.Ma pl. írtam egy négy oldalas magyar fogalmazást a reformkori divatlapokról.Hát ha arra nem ad ötös,akkor semmire se.Mostanában kicsit ráhajtottam tanulás terén,igyekszem normálisan készülni,illetve brillírozni az órákon.Bár sajnos ez kémiából egyre kevésbé akar összejönni.Úgy gondoltam,ősszel leteszem az előrehozott földrajzérettségit,hogy eggyel kevesebb bajom legyen 12.-ben.Tartok az évvégitől. =/ Azon áll,hogy megyek-e Bulgáriába,illetve a SZIN fesztiválra.A legújabb álláspontok szerint végigdolgozom a júliust,mert anya csak így hajlandó elengedni,ha beállok a boltba dolgozni és segítek.Na majd meglátjuk,hogy fog sikerülni.
Holnap délelőtt megyünk Szegedre,nászajándékot venni.Ja,igen.Az autópálya is kész lett végre és elméletben lesz Maroslele-Szeged járat! Ha ez összejön,akkor teljesül az egyik régi álmom. =D
Most is aludnom kéne már igazából,csak még Tomit várom,mert megígérte,hogy jön,ha végez.Holnap lesz öt hónapja,hogy együtt vagyunk.Pedig nem is tűnik annyinak =)
Hm,ebben a pillanatban kaptam egy SMS-t,hogy negyed óra és itt van.
Azt terveztem,hogy megnézzük a Szerelmünk lapjait,mert még sohasem láttam,de tökre kíváncsi vagyok,mert annyi jót mondtak róla.Hm,azt hiszem,készítek egy kis popcornt és ásványvizet.Úgyis nemsokára kezdjük =)

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr962875743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása