Sokak unszolására,felrakom a tegnap írt versemet,alias közszemlére bocsátom xD
Nem akartam,szóval értékeljétek xD





Mit tegyek ha eddig rá vártam,
Mit tegyek ha eddig megölt a hiánya?
Mit tegyek ha most mégis úgy érzem,
Másnak vagyunk teremtve ezen a földkerekségen.
Úgy éreztem nem tudtam nélküle élni,
Mikor megkaptam,rájöttem:mégis.
Most csak kínoz a tudat,
Hogy együtt járnánk be ezer meg ezer utat...
Gyötör az érzés,hogy szeret,
Talán mert könnyen megkaptam?Lehet...
Nem tudtam elviselni azt a gondolatot,
Hogy nem kellett érte elviselni sok magányos pillanatot
Egyből egymásra találtunk,
de mégis rájöttem:hibázunk.
Talán mert titokban másért dobog a szívem?
És ezt még magamnak sem hiszem?
Talán csak nem akarom bevallani,
Akit szeretek az más valaki...
Ha rá gondolnék,nem jut ő eszembe,
Az arcvonala másnak ugrik be...
Látom ahogy tisztán kirajzolódik a kép,
Ő lenne az?Nem hinném...
Újra rajzol a képzeletbeli ceruza...
Körvonalak látszanak,kicsit fura....
Igen,ő az!De várjunk mégse...
Hisz róla álmodok féltve!
Ő az kiről azt hitték szerettem?
Nem... Róla nem tudott senki sem...
Őt titokban imádtam,feltűnés nélkül...
Nem tudtam,mi lesz ebből végül...
Még most sem tudom,
Hisz elárulni neki biztos nem fogom...
Ha csak valaki le nem leplez,
Mert kiváncsi az állítólagos happy endre.
Happy end?Na persze...
Hát ha embernek nincs hozzá mersze!
De hisz az is lehetne...!
Hogy boldogan nevetne.
És elmondaná,hogy ő is szeret,
Csak nem merte elmondani nekem.
Miért nem?-kérdezném.
-Talán azért mert féltem még...
Felkacagnánk mindketten,
Milyen ostoba lehettem!
És boldogan megölelnénk egymást,
Elismerően néznének ránk:
Nocsak,egy igazi szép pár...
De ez sajnos csak álom marad,
Merszem elmondani neki,aligha akad...
Hisz mindenkinél vannak pasi ideálok,
de később nem ő fog tetszeni,garantálom
Elrepül felettünk az idő,
És rájövünk egyszer,
más a nagy Ő...


Plíz kommentelj,ha már felraktam...xD

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr881340672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csicsi1994 2009.08.26. 22:18:06

Ihííí első komííí :P
Bár...én már msn-en is olvastam :D
De itt is elmondom még1x hogy nagyon szupi lett ez a vers ;) (Y)
Grat Nettym :)

Suliboszi 2009.08.26. 22:22:32

Köszi Csicsi! =)
Nem akartam felrakni,mert én nem vagyok vele megelégedve,de ennyi biztatás után felraktam.Köszi mindenkinek!=Đ

Csicsi1994 2009.08.26. 22:25:16

Nm :)
Igen..és ez engem fel is háborított, hogy nem akartad feltenni ezt a nagyon jó verset :@ :D
Én is biztattalak hogy feltegyed :P és jól is tettem :P :)

Anni. 2009.08.27. 18:29:53

Énis olvastam már MSN-en=)
Tökjólett,grat(:
süti beállítások módosítása