Lány:
-Nyugodtan nézz komplett idiótának,tőled már megszoktam...
Fiú:
-Oké. =D Nem,nem nézlek annak.
Lány:
-De,igazad van.Tényleg az vagyok.Mindig is az voltam.Csak nem vettem észre...=)
Fiú:
-És ezzel nincs semmi gond. =)
Lány:
-Dehogynem.Bár,mondjuk,ha nem lennék ilyen hülye...Hm.Nem is hülye.Sokkal inkább elvetemült.Szóval,ha nem lennék ilyen elvetemült akkor sok minden nem történt volna meg az életemben...
Se a jó,se a rossz dolgok.Hogy te hová tartozol azt majdhogynem lehetetlen eldönteni.Gyönyörű és feledhetetlen pillanatokat éltem át veled,mégis pokolian fájt mikor elhagytál.Ám mindent összevetve mégis azt hiszem,te voltál az eddigi legjobb dolog az életemben...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr822732251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása