Suliboszi 2010.08.31. 22:56

'10 summer

Na ez a nyár is véget ért.Megint kezdődik a suli.Sokan ki vannak akadva ezen és nyafognak,hogy miért nem lehet még nyáriszünet.Én nem őszintén meg mondom, nem bánom.Nekem már igenis hiányzik a suli,a barátok,a nyüzsgés.Jó persze,a tanulás,a dolgozatok meg a korán kelés az nem,de van ami kárpótol.
Egyébként a nyár utolsó napjának nem arról keleltt volna szóénia,hogy kiélvezzük még az utolsó napot? Na,én ma csak azt élveztem,hogy hazaértem...
Úgy kezdődött a napom,hogy nem tudtam felkelni,csak 10-kor...Akkor is azért,mert apa közölte,hogy haladjak,ha akarok menni velük konyhabútort meg függönyt venni.Nem akartam,de mégis kénytelen voltam.Ez nem afféle kérdés volt,hogy akarok-e,hanem felszólítás,hogy fogjam magam, és haladjak,mindegy,hogy akarok-e vagy sem.
Így hát elindultunk először Makóra,utána Szegedre.Végigjártunk kábé ötszáz üzletet,mire a legutolsóban olyasféle konyhabútort találtak,ami tetszett volna.Holnapra kész lesz a látványterv.Közben voltunk a Media Marktban is,főzőlapot nézni.Mármint anyuék azt nézték,én meg a notebookokat...xĐ Találtam is egy nagyon jót,de max talán karácsonyra kapom meg...=/
A Hóbiártban ebédeltünk és azt kell mondjam,nem rossz =) Kikönyörögtem,hogy hazafelé meg ugorjunk be a Mekibe,mert már azért hiányzott az a koszt is...^^
Fél hétkor értünk értünk haza.Erre a vacakra elment az egész napom...>.< Még jó,hogy előre bejelentkeztem pedikűröshöz,legalább valami jó is volt ebben a napban,azon kívül,hogy kaptam két függönyt...xĐ Úgy volt,hogy most pluszban zselét rakatok a kezemre,de a Juca Szegeden felejtette a szalonban a cuccot...Most legszívesebben ikszdét írnék,mert vicces,de akkor mégsem volt az.Talán majd csütörtökön megyek,de ki tudja...Egyébként csodálom,hogy most anya kivételesen megengedte és csak annyit mondott,hogy én fizetem és oké...^^
Jut eszembe,még a tankönyveim sincsenek becsomagolva,bár mondjuk holnap még úgy sincs tanítás,csak évnyitó.Komolyan várom már...^^ Most lefekszem hamarabb aludni,vagyis próbálok.Egyébként még mindig nem gyógyultam meg,de remélem minél hamarabb meg fogok...
Azért mindent összevetve,ez volt az egyik legjobb nyarlam,sőt merem kockáztatni,az eddigi legeslegjobb. ♥ Meg volt benne mindent ami kellett,barátok,buli,nyaralás,szerelem,jókedv,boldogság,kaland,talán csak a tábor hiányzott.
És aki még mindig azon aggódik,hogy jajj itt a suli,vége a nyárnak,csak annyit mondok,hogy már csak 10 hónap,és utána megint hawaii ^^

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr982262895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása