Suliboszi 2010.07.25. 01:46

.anne.

A füredi Anna-bálon szól a zeneszó...
Nem,nem voltam,csak láttam a tévében,meg megígérte apa,hogyha betöltöm a tizennyolcat,elvisz ^^ Annyira imádok bálokba járni,hogy az hihetetlen.Az a sok szép ruha meg minden.El vagyok csodálkozva a mai lányokon,hogy némelyik mennyire fiús...Bezzeg régen mindenki szoknyába járt,fodros,habos-babos ruhákba,hosszú hajjal és tök szépek voltak.Most meg...Hát,jobb ha nem is mondok semmit...Az a legdurvább,hogy egyesek még cikinek is érzik a bálokat,mert,hogy nekik csak a "tuctuczene" a jó.Jó tudni,hogy idáig fajult a világ..Jó,természetesen ezzel most nem azt akarom mondani,hogy mindenkinek kötelező szeretnie,de nem kéne "kinézni" azokat,akik igenis szeretik a "régies dolgokat" mint például a bálokat.Meg kezd odalenni a természetesség...Jó,persze,azt mondom,hogy egy kis hajfestés,smink,meg ilyesmi természetesen belefér,de nem az,hogy hatvanhat piercing,9 színű haj,meg agyonbotoxozott száj.És akkor ez a vonzó...Most is ugyebár volt az Anna-bál szépe választás és igen-igen örültem,hogy szép,természetesnek mondható lányok kerültek be a versenybe.Bár én nem Korinnát választottam volna a királynőnek hanem inkább a két udvarhölgy közül valamelyiket,de hát ez van...=/
De a ruhák nagyon szépek voltak szinte mindegyik lányon.Anno divattervezőnek készültem én is,de rájöttem az írás meg a fotózás jobban vonz.Ennek ellenére tegnap is rajzolgattam és egész jó lett,ahhoz képest,hogy mostanában nem is gyakoroltam.Ma meg már csak firkálgattam inkább,meg olvastam.Átválogattam a könyveimet és találtam egy-kettő olyat amit újra el kellene olvasni,mert nagy kedvencek voltak.Anya szerint a cuccaimat is el kéne kezdeni összeszedegetni,ugyanis nemsokára megyünk a tengerpartra és jön velünk Dóri is ^^ Addig nővéremék fognak a házban lakni,meg amilyen szerencsém van,hozzák a kutyájukat is...=P Holnap viszont szerintem befog anya dolgozni.Inkább mennék táborba,de nem lehet.Bezzeg ßaßáék mehetnek.Istenem...Ez annyira igazságtalan...Pedig anya azt mondta,hogyha nem pár nappal előtte szóltam volna neki,akkor még át tudta volna szervezni a nyaralást,de így már nem,mert minden le van foglalva...=/ Na majd jövőre,bár most az sem vigasztal...Én akkor is táborba akarok mennníííííííííííííííííííí!!! ='(

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr992174008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Picurka ^^ 2010.07.25. 21:00:22

Zsanii örülj a nyaralásnak is :D Utána meg annak, hogy muszáj lesz elviselned a képem egy kicsit :P (L)
És egyetértek veled a természetességgel és a régies dolgokkal kapcsolatban!

Suliboszi 2010.07.25. 21:10:38

Örülök én a nyaralásnak,nem arról van szó,csak hát tudod...A tábor az tábor,meg van a maga hangulata,ami nekem a világ minden kincsénél is többet ér.Vagyis a tavalyi az pont olyan volt.Valahogy olyan varázslatos...<3
süti beállítások módosítása