Suliboszi 2010.07.08. 00:48

.smells.

Tegnap:
Most hallgatom a Class Fm-et és azt mondták benne épp,hogy "Már csak két nap és hétvége,jujj de jó".Na ja...Kinek mi a jó.A hétvégével ilyenkor én nem sokra megyek.Ugyanolyan az összes nap nélküle,meg nyáriszünet is van,szóval igazából édesmindegy...Tegnap nagyon későn feküdtem le...Még beszéltem telón ßaßámmal,de náluk épp vihar van és valami lett a nettel,nem jó a hálózat.Aztán még neteztem egy darabig és bár nem voltam álmos,de elmentem aludni.Akkor láttam meg,hogy itt felejtette a pulcsiját.Magamhoz öleltem és megszagoltam...Megnyugtató illata volt.Ahogy keveredett az öblítő,a parfümje és az én parfümöm,bár ez utóbbi csak alig...Reggel arra ébredtem,hogy a pulcsijával a kezemben elaludtam.Senki sehol.Tegnap itt aludt Emese nálunk.Ahogy odanéztem az ágyra és láttam egy szőkeséget.Mosolyra görbült a szám,de egyből el is ment a jókedvem,mikor tudatosult bennem,hogy "csak" Emese az...Hajnalban mentek anyuékkal Budapestre.Emese csak azért ment,hogy megkapja a hőn áhított görkoriját...=)
Én itthon lustálkodtam meg gépeztem és néztem pár Converse cipőt,de nem találtam olyat ami igazán tetszene.Egyébként semmi különöset sem csináltam jóformán.Mikor anyuék hazaértek,akkor próbált Emese görkorizni tanítani./Mert ja,nem tudok...xĐ/
Este megint itt aludt és ma ő volt az ébresztőm...xĐ Délután hasznosítottam magam és anya javaslatára /Jobban mondva parancsára/ elmentem mamához és segítettem neki,amíg anyuék Szegeden voltak a zöldségpiacon Emesével.Na ja...Inkább őt vitték...Milyen rendes anyám van...Mellesleg vettek GPS-t én meg tök jól elvoltam vele...xĐ Van rajta játék is...=Đ
Na szóval elmentem mamáékhoz.De a nagy takaírtás abból állt,hogy elkezdtünk régi képeket nézegetni.És annyira,de annyira tetszett pár közülük,szóval elhatároztam,hogy majd én is fogok ilyen "régi típusú" képeket csinálni,mert engem valamiért nagyon vonzanak.=)
Későb az unszolásomra neki álltunk takarítani,meg csináltunk enni.Anyuék is odaértek 8 óra felé és hazaszállítottak,de megvádoltak azzal,hogy nem is segítettem,meg ilyeneket,de mama kivédett,hogy akkor nézzen már szét anya.^^
Itthon "rumliztam" xĐ Kimentem a raktárba ahol a kacatjaimat tartom és most átnéztem őket.Rendet is raktam köztük nagyjából,de mikor már nem bírtam tovább,hogy a szúnyogok belőlem lakmároznak,bementem és eldöntöttem,hogy holnap folytatom ^^
Mellesleg ezentúl csak egyig gépezhetek,fél tízkor kell kelnem és csak este nyolckor ülhetek géphez.Nem tudom mi lett anyával,de már 11-kor el akart küldeni aludni.Bekeményített nagyon,örülök,hogy sikerült legalább az egy órát kiharcolnom...Most állítólag az elkövetkezendő 10 napban nézi,hogy ebből mit tartok be.Szóval ideje volna kikapcsolni,mert most egyébként is kreatív üzemmódban vagyok és rajzolok meg verseket írok ^^ Tegnap is éjfélkor kellett lefeküdnöm és unalmamban írtam egy verset,bár nem tudom leírjam-e.Tízperces versnek hívják,mert annyi idő alatt írtam. =)

A távolság megint megsebzett két szívet,
Az egyik az enyém,a másik a tied.
El kellett válnunk egy időre egymástól,
De ez több,mint egyszerű "távol".
Még érzem ahogy éget az utolsó csókod,
Gondolatban újra s újra beleborzongok.
Végigfut egy gondolat az agyamon,
Hogy miért is szeretlek téged ily nagyon.
Talán a választ én sem tudom,
Csupán annyit,hogy hiányzol nagyon.
Hogy mikor látlak legközelebb,ki tudja vajon?
Lehet,közben eltelnek napok,hetek vagy hónapok?
Bánattal teli szívem kicsordulni látszik,
S elázik könnyemtől a smaragdzöld pázsit.
Szakad az eső,hullik a könnyem,
Az idő is keserves,mint a kedvem.
De a legtitkosabb könnyeket nem látja senki sem,
Az a bánattal együtt megmarad szívemben.
De most,hogy már nem vagy itt velem,
S nem foghatod örökre két kezem,
Kezdek rájönni,
csak veled létezem...

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr852137292

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csicsi1994 2010.07.09. 21:24:57

Ez annyira szép lett o.O =)
Grat (Y) <3

Picurka ^^ 2010.07.12. 10:50:05

Tetszik ez a vers <3 :D Ügyi :D
süti beállítások módosítása