Na igen,folytassuk ott,ahol tegnap abbahagytam.
A lány kinyitotta az ablakot,legyezte rám a levegőt,meg közben tartott,ugyanis az összeesés határán voltam.Se kép,se hang,csupán pacák meg zörejek...Az volt a szerencsém,hogy előttem leleiek ültek és ők segítettek még.15-10 perc után jobban lettem,az érzékszerveim is kezdtek rendbe jönni és a hányingerem is nagyjából elmúlt...Mikor beértünk Makóra,akkor már jobban voltam.De ott meg éktelen nagy dugó volt és nem volt túl valószínű,hogy elérjem a feles buszt,fel is hívtam aput,hogy jöjjön már be értem,de aztán szóltak a leleiek,hogy nem kell,hazavisznek ők.Visszahívtam aput,hogy ne jöjjön,mert hazavisznek.Közben mondta a sofőr,hogy jó,akkor irányváltás és megyünk a kórház felé,aki ott akar leszállni,majd jelez.
Ez volt a mázlink,ugyanis pont akkor jött a lelei busz.Mi gyorsan leugráltunk és felszálltunk a másikra.Közben a többiek intéztek egy telefont,hogy értük se jöjjenek,mert csodával határos módon elértük a buszt...xĐ
Mikor hazaértem,ettem és elkezdtem készülődni,ugyanis unokatesóm ballagására voltunk hivatalosak.Mikor azzal is végeztünk,jöttünk haza és ennyi volt a tegnapi nap kb.
Ma tanévzáró volt,azt hiszem jogosan mondhatom,hogy mindenki örömére.=Đ
Cinidrágának nem túl jól indult a napja.../Épp most nyitottam meg a blogját,meg hát ott álltam közvetlen mellette/
Végeztünk az évzáróval is és jött a nagy trauma/Számomra,meg talán más nevében is beszélhetek.../ a bizonyítványosztás...Nagyon meglepődtem,hogy magatartásból,szorgalomból és föciből megkaptam a négyest,el se akartam hinni,főleg az első kettőt...Hát nagyon szépen köszönöm mindenkinek /Főleg az ofőmnek <3/  aki hozzájárult a jobb jegy megadásához. ^^ 
Aztán egy légből kapott ötlet alapján,úgy döntöttünk Dórival,hogy én akkor most náluk alszok...=Đ Kocsival hazavittek,úgyis Lelén keresztül mentek és sikerült elkérnie =Đ
Szóval most itt vagyok náluk és ja,innen blogolok...=Đ Épp most ért vissza a fürdésből a drágám ^^ Még egy vagy két napig itt leszek,utána go home...xĐ
De most meg menni kéne fürdeni meg egyebek plusz még kicsit hülyéskedni Dórival.A holnap is jónak ígérkezik itt "Szentessuncityn"...xĐ
Nah csókoltatok mindekit,aztán szépeket álmodni és örülni,hogy nyáriszünet van hivatalosan is...=Đ 

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr962094557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása