Suliboszi 2010.05.11. 23:19

.quiero.

Jesszus...Meg fogok őrülni...Nagyon fáj a torkom,de nem tudom mitől...Most valami mucoangint bevettem,de bűnrossz.Fujj...Pedig reggel még nem is fájt annyira...
Egyre jobban utálom a buszokat...Ma is lekéstem...Az orrom előtt húzott el,mikor zártam a kaput.Hát...Legszívesebben olyat káromkodtam volna...De mivel én nem vagyok az a fajta,így csak egy "-A francba!" kiáltást hallattam.De volt olyan mázlim,hogy anya ment be az orvoshoz Makóra és be tudott vinni ^^
1. Óra:Angol:
Összefoglalás+miegyéb.Nem tudom már,de ez most valahogy nem is annyira fontos...
2. Óra:Német:
Na,a némettanár már megint formában volt,főleg a "Zsani és Cini" piszkálása terén...>.<
3. Óra:Ofői:
Tesztet töltöttünk ki,amin fel volt háborodva a társaság,de nem tudom mi a baj vele...Én szeretem az ilyesmiket,sőt...^^
4. Óra:Föci helyett Matek
Hátööö...Tsodálatos.Még föci helyére is matekot raknak? =P
Ráadásul egy "szabályt" elírtam. 12-nak írtam a 180-at és fogalmam sem volt,akkor most mi van,de aztán rájöttem,hogy elírtam és világossá vált minden ^^
5. Óra:Infó:
A feladatot csináltam,meg közben egy kicsit fel lestem facebookra ^^
6. Óra:Magyar:
Annnyira jó rajzot csináltam Cini füzetébe ^^ Hmmmm...Mi lesz ha az a kép megelevenedik? =Đ

BASSZUS EZ A HÜLYE BLOG.HU NEM MENTETTE EL AMIT ÍRTAM! FRANCBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA=@@@@@@@@@@@@@@@
Talán holnap újragépelem...>.<
/A r*hadt életbe =@ >.</
 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr251993721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Picurka ^^ 2010.05.12. 17:59:18

Szúszáá Zsancim! Én is jártam már így :D

Suliboszi 2010.05.12. 21:35:50

De annyira felhúz...Mikor negyedórán át gépelem és fellélegzek,hogy végre kész és mégse...Na ez fel tud idegesíteni... >.<"
süti beállítások módosítása