Suliboszi 2010.02.03. 22:33

Temperature

Vééégre vééégre az én drága egyetlen pici blogocskám *.* ^^ Márúgyhiányzott ^^
Hát ezerbocsi mindenkitől,hogy nem volt hír felőlem de ennek van pár oka...
Elsősorban az,hogy ugye felfordulás van,és nem volt gépem.Vagyis volt.Darabokra szedve...
Másodszor pedig,beteg vagyok...
Hétfőn kezdődött...Hetedik órában már irtó rosszul voltam,szédültem,meg minden bajom volt...A buszon majdnem elaludtam,olyan rosszul voltam.Hazaérvén(Negyed négykor) ledobtam a cuccomat,és belefeküdtem az ágyba.Hányingert,fejfájást,szédülést és egyéb nyavalyákat elfeledvén próbáltam elaludni több-kevesebb sikerrel.Kb. hat óra tájt arra ébredtem,hogy eszméletlenül melegem van és szédülök.Anyu megmérte a lázam,ami történetesen 39,6 volt.Adott lázcsillapítót meg mittudomén miket,amiktől egy cseppet jobban lettem.
Estefelé volt erőm lefürödni+fogatmosni+ilyesmik,de enni már nem tudtam,mert rosszul lettem,így megint az ágyamba imbolyogtam,de immáron az új szobámba,mert teljesen készen lett mialatt én aludtam.Bekerült a vadiúj franciaágy is,amiben aztán másnap fél hatig aludtam.Ugyanis tovább egyszerűen lehetetlen volt.Kedd...A kedvenc napom...Ez a sors iróniája,hogy ma,pont ma nem mehettem suliba.Hisz a kedd az egyetlen nap amit szeretek,és csak ezt meg a csütörtököt várom egész héten,mert tök laza,meg minden,és tessék egy hülye betegség lever a lábamról...Áhh egész nap itthon feküdtem és olvastam vagy tévéztem...Hálistennek a lázam fokozatosan ment le és a végén megállapodott 36,4-nél ami ugye semmi a tegnapihoz képest...
Ma is kb. ez volt,csak egy ma egész jól voltam.Lázam nem volt,de tüsszögtem össze-vissza.
Azt leszámítva semmi bajom mostmár.Nem tudom mi volt ez,de remélem csak eddig tartott...Holnap már végre megyek suliba,mivel nem akarok lemaradni.
Most is eszméletlenül fáradt vagyok,tehát talán menni kéne,mert holnap már nem aludhatok tízig...
Hali
 

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr511728058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása