Nah tessék...Közeleg a szülinapom,és én meg pont ilyenkor tudok lebetegedni... =@ Hátezmárnemigaz... =@
Reggel csak fájt a torkom,ezért bementem a suliba,de mondta anyu,hogy első óra előtt menjek el az orvoshoz,mert neki is így kezdődött...Mondom jó,oké,elmegyek.El is mentem,és ott voltam közel 2 órahosszát,mert annyian voltak...=S
És kiírtak,úgy,hogy ebben az évben már nem is kéne mennem,mert 22.-éig van igazolásom.De ez lehetetlen!Én nem akarok hiányozni.(Még egy órát se hiányoztam,egészen máig...)Egyik az,hogy most annyi jó program van,meg hát ott az IDB is... =( Úgyis megyek suliba holnap is,tehát teljesen mindegy...=P
Bementem még történelemre(3.óra) de mondtam,hogy 20-kor elmegyek,mert indul a buszom.
Hazajöttem,bevettem a gyógyszereket,többek között a bizarr nevű Halixolt,meg amit még felírt...
Dinának örömet szereztem ma...*sejtelmesen vigyorog* xD
És most is a neonon lógtam,elég jól el voltam vele...xD
Meg rendet raktam egy kicsit itthon.És ha minden igaz,januárban neki állunk az új szobámnak =Đ
Holnap kedd...És a keddet szeretem.Mellesleg kedden születtem =)
Júúj tényleg,még a szülinapi bulin is gondolkozni kéne,hogy s mint legyen,na de így betegen...?!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr521598667

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anni. 2009.12.15. 15:58:43

Tesómnak is 20.-án van a szülinapja:D nekem meg holnap...:D

Suliboszi 2009.12.15. 21:52:21

LoL.De legalább decemberben? xD

Anni. 2009.12.16. 21:07:16

Aham,azért írtam xD
süti beállítások módosítása