Hát nem tudom...Igazából nincs is kedvem írni most...Tanulni kéne kémiára,de olyan fáradt vagyok...=S
1. Óra:Angol:
Angolon...Hát nem tudom...Semmi különös...
2. Óra:Német:
-Te tudsz egyáltalán 72-esnél kisebb betűmérettel írni?! xD
3. Óra:Ofői
Ajándékozás =) Edina nem is sejtette,hogy őt húztam xD
4. Óra:Föci
Soook kőzet xD Azt mondja tanárnő:
-Körbe adom őket,lehet nézegetni,fogsodni,szagolni,csak a táskába ne rakjátok...xD
5. Óra:Infó:
Honfoglalóztam.Edina miatt sikeresen elvesztettem a váramat...>.< xDD
6. Óra:Magyar:
Timi elzargatott a helyemről.Katasztrófális...>.< xD
Aztán 7.órában beültem a D-sekhez infóra.Hát,hogy azok mit műveltek...xD
Tanár: -Nah csend legyen!Senki sem beszélhet!
Erre Brigi: -És én? xDD

Jah,mellesleg azért maradtam,mert színjátszó volt/lett volna,de sehol sem találtam őket,ezrt hazahúztam...Beültem,vagyis befeküdtem TV-zni,és sikeresen el is aludtam...Szeeegényfáradtkislááány =( xD Tehát 4-től 7ig aludtam....Mikor felkeltem akkor jöttem rá,hogy elaludtam (Ezt jól megmondtam xD) és ehelyett kémiára kellett volna tanulni...Nekiálltam,de semmit sem fogott fel az agyam...Pedig ezt a mostani dogát muszáj ötösre írnom...Majd holnap hamarabb kelek,és tanulok,hisz nincs első órám...
Jah,és mellesleg már megint utálom az életem...Igen,szokásom,mert úgy gondolom van rá elég okom...Mert elegem van,hogy mindenki kavar állandóan...HÁT NINCS JOBB DOLGOD/DOLGOTOK????!!!
Szánalom...Csak azért idegesíteni valakit,mert jól esik...Ebből mi a haszon?Mert ha azt gondolod felhúzom magam ilyeneken,hát azt rosszul teszed...Nem érdekel már semmi...Igen,majdnem,elérted,hogy letegyek xy-ról. Ezt a csatát lehet megnyered,de a háborúnak,még nincs vége...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr691584856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anni. 2009.12.09. 20:46:03

This is war:DD hát hajrá,remélem,megnyered a háborút^^:D

Suliboszi 2009.12.09. 22:13:01

30STM már megint mi? xD
Hát még én,hogy remélem...

p0kerarc (törölt) 2009.12.10. 17:12:15

rem megnyered a háborút ;)
hajrá...:D

Pudingocskah^^ 2009.12.12. 22:01:00

értettem ám a célzást^^
majd meglátjuk szivem:)

Suliboszi 2009.12.15. 12:11:45

Nem tudom mire gondolsz,mert nem rád céloztam,ennyih...
süti beállítások módosítása