Suliboszi 2009.11.29. 21:00

BoomBoomPow

Hűha...xD
Tegnap nem tudtam blogolni,mert ami itt volt az...Hát nocomment...xD
Szombaton sikeresen átaludtam a délelőttöt és nem is voltam táncon...Nagrat...
Kifestettem a körmöm,3/4-ed órámba telt,de megérte ^^ gépeztem,meg egész nap köntösben voltam xD
Aztán 6 óra felé magamra kaptam valami ruhát,mert jött Tica&Csicsi.
Ekkor jött a hülyeség netovábbja,Repül a sonka,s a fejedbe áll xD főleg hogy Csicsi itt aludt =Đ
Hát nem semmi volt,mindenkit sokkoltunk xD B*zi-evagy?xD
Aztán kamoztunk KayBeevel xD Háháá szeressükmertolyanlökött xĐ
Az "egész" éjjelt átmarhultuk,dumáltunk,meg röhögtünk mint atom,és 4 óráig fent voltunk xD Szegényszüleim xD Reggel aztán 9kor felkeltünk,mert Csillának elvileg fél 10-re haza kellett volna érnie,de nem ment...xD Ma semmi különös nem volt,csak annyi,hogy nagyon mehetnékem volt valamerre...Hát megkaptam xD Átküldtek 4x a boltba xĐĐ
Délután gépeztem Úristen,egyre kockább vok =S a blogomat dizájnoltam =Đ Van már fejléc is régóta,csak még nem raktam fel xD
Este én voltam a "mindent tudó T gomb" mert mindenki rámírt msnen,hogy ezt így,meg ezt úgy,meg ezt hogy,én meg szépen türelmesen válaszolgattam mindenkinek...
Hééé Beának is van blogja =) Tööökyoo xD
Holnap lehet,hogy elviszik a gépemet szerelni,mert ez már nem állapot ami művel =S =@ Utálom xP
Hm...Meg kéne már tudni a fotós pályázat eredményét...
Jajjmegizééé,el ne felejtsem Cini ajándékát! xD
Még csak 9 óra,de szerintem én lépek...Nem árt ha a holnapi napot józan ésszel viszem végig,mert húzós lesz,de nagyon...
Peace

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr821561692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csicsi1994 2009.11.29. 22:37:53

xD jajjsitenem...nekünk eléggé a fejünkbe szállt a *sonka* tegnap este :D
4-ig fenn lenni...szegény buzievagy-om... xD...kiakasztottuk a drágát :D
Jól elvoltunk :D
Jaah...és segáz h nem értem haza fél 10re...:D nem lett belőle cirkusz xD
Jóvolt végre ilyen jót hülyülni :P
süti beállítások módosítása