Suliboszi 2009.11.21. 23:14

Smarties xD

Nah ez az értelmes cím onnan jött,hogy ma Smarties-t ettem xD Delököttvagyok xD
Jó világ volt rám,mert 12-ig aludtam xD Hétvégén megtehetem nem? =P
Szokásomhoz híven gépeztem,amíg rám nem parancsoltak,hogy fogjam magam,és öltözzek már fel,mert nemsokára kész a kaja.De most miért?A kaja nem láthat hálóingben+köntösben vagymi? xD Tehát felöltöztem,megebédeltünk,utána megint voltunk mamáéknál névnapot köszönteni,ugyanis Erzsébetnek hívják a mamám =)
Aztán goo Makó,"rokonlátogatóba" xD Jó késő lett mire hazaértünk...Épp a Csillag születikre xD Bár az első pár számról lemaradtam,Brasch Bencét pont láttam ^^ Istenem,olyan helyes,meg jó a hangja is *.* Háháá és tovább jutott ^^
Egyébként,rá vagyok kattanva a Grenmára O.o Rá akartam rakni a többi számukat is a telómra,de nem találtam az USB kábelját..>.< Ami a dobozában volt,mint később rájöttem..>.< xD
Kéne még IDB-s plakátokat is csinálni,de nagyon nincs kedvem hozzá..=S Majd holnap...^^
Egyébként új képek vipen=)
Wáhh a holnapi nap tök zsúfolt lesz... Jönnek a rokonok...Korán kéne kelnem,és már rég aludni kéne,de nincs kedvem...
Még msnezek egy kicsit,és utána =P
Puszpá
 

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr561542785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása