Suliboszi 2009.10.03. 22:51

Asd

Rég nem blogoltam már.Nos azért,mert nincs kedvem.Könyörgöm élni sincs kedvem,nemhogy blogolni...Pedig eddig mindig vártam,hogy leírjam mi történt velem,de most...
Nah azért mégiscsak írok valamit xD
Tegnap kertiparty volt,anyuék elhívták a haverokat,és beszélgettek,meg csinálták a tárcsást Finomvooolt^^,
Mi meg (Mivel akadályverseny volt az ált. sulisoknak)elmentünk megnézni.
Aztán parkoztunk,Tica miatt,én meg jól megfáztam...>.<
Este olyan fáradt voltam,hogy elaludtam éjfél körül,mikor még a vendégek itt voltak...
Elterültem az ágyamon,néztük a TV-t,és én meg elaludtam...>.<"
Pont egy fél napot aludtam xD
Délben keltem fel ^^, =$
Aztán elmentem Nórihoz.Nah aaaz nagy volt xD
Asd xD Mindenkit kiidegeltünk vele xD 5-6 ember le is tiltotta xDDD Asd xDDDDD
Aztán megnéztem Csicsit,utána hazajöttem.És nem volt túl jó kedvem...Tök depis voltam...Még jó,hogy Csabika kihívott a parkba,és legalább addig is elvoltam xD
LooL Bazsiéknál xD Málnaszörp+Pálinka.Denagyonhülyék...xD
Tica is kint volt a parkba xD Mégjó xD
Nah az legalább felvidított kicsit =)
De nincs túlzottan jó kedvem,szóval...
Áhh azt sem tudom holnap mi a program...-.-"
Nem is nagyon érdekel mondjuk...
Nah pá
 

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr261425894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brigikehhh 2009.10.04. 17:32:53

höh...xD
ésh engem nem hívtál?:@:U
xD
na ezt mehgjegyeztem:U...xD

Suliboszi 2009.10.04. 19:36:25

Mit nem hívtalak?Te nagyon sötét vagy...
Bazsi is,meg én is hívtunk,de te nyérvogtál,hogy nem jössz.>.<
süti beállítások módosítása