Suliboszi 2009.09.05. 21:10

Schoolwitch xD

Csicsi,meg a többiek panaszkodnak az Eötvös-re.Hát van ez így...Én mondtam,hogy a JAG-ba gyertek xD xP
Mert én élvezem xD Jó a társaság xD
Jajj a fizikatanár nem semmi xD Brigiéket is ő tanítja xD Nagyon poén xD
Juteszembe,ma 2x eltévedtem...
Direkt ugyanolyan az összes emelet,hogy én eltévedjek xD Miért nem festik emeletenként(2db xDD) más színűre?! xĐĐ
Ma "össsmerkedtünk" xDD
Németóra forever xD Szeressük...*Sokatsejtetőmosoly*xDD
Követés forever xD Meg ablakból lesés xD
Nem is akarok hétvégét xD Sulii rulzz xD
Júúúj Brigi kell majd valami nagyon fontosat mondanom...Megdöbbentő...Ilyen nincs...Ezt nem hiszem el.. Ennyííh xD
Csicsivel nem semmi volt xD Ámácskákivisziápééézt xDDDD Csak egy zacskó tésztá ván xD
Nos...Tegnap nem tudtam publikálni,mert vihar volt,és lekapcsolt a gépem,aztán már nem akartam kísérletezni vele...

Ma:
Ma elmentünk ebédelni Wásárhelyre a Bandulába ^^, Finompizzaaaa xD
Aztán elmentem a Deichmannba.Vettem cipőt =Đ Kettőt is...xD Nincs cipőm. xD Szakadaplafon...xD
Holnap Anyunak szülinapja lesz =Đ
Ma összetakarítottam xD És megmostam a cipőimet. (Persze nem az újakat xD)
Itt volt Szöszíí alias Emese a kisunokatesóm xD
Rend van xD És rend van a lelkemben is =Đ Jól érzem magam.Az elmúlt napok,hetek jól teltek...És boldog vagyok! "Nincsen különleges okom a boldogságra,
Csak az, hogy zöld a fű, kék az ég, s a nap sárga." Meg egyéb dolgok...xD
Smile ^^,

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr301362609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csicsi1994 2009.09.06. 17:11:17

Jah Zsazsa...de ez csak átmeneti panaszkodás ...amíg meg nem szokom a sulit...de eléggé hiányoznak a régi osztálytársak :P ...szal...

És Ámácskákivisziápéézt & egy zácskótésztáván xD
süti beállítások módosítása