Hello!
Tegnap nem tudtam feljönni.
Ma itt vagyok,de nem sok hírrel...
Semmi különös nem volt,csak az,hogy Ticáék már lent vannak a Balcsin. (Jah meg Brigi figyelve vagy xD Látott Gerii Wásárhelyen a Tesconál xDD)
Mi nem tudtunk ma menni,anyunak nem sikerült minden ügyét elintézni,így majd csak holnap tudunk menni...
Vagy Balatonfüred(Reményeim szerint) vagy a már jól megszokott Balatonszéplak,és Siófok a célpont xD
Megint lesz táncgép remélem xD
És szerintem megint a telómba fogok blogolni,itthon meg bemásolom xD
Holnap délben indulunk,szóval,ha valaki akar valamit(Pl. pár köteg pénzt átadni útravalóul xDDD) akkor addig tegye meg xD Mert utána nem láttok vagy 5 napig xD
És ezennel elbúcsúzom: Bye-Bye baby xD
Ui:Van Twitterem xD www.twitter.com/suliboszi

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr271324399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anni. 2009.08.20. 21:27:53

Jé,már neked is van twittered?:D Na mindegy,follow-ollak twitten:D
Am nem ezért írtam...na mindegy,majd 5 nap múlva MSN-en:D

Suliboszi 2009.08.23. 22:27:29

Van xD
Hogy minek,azt nem tudom xD
Talán azért,hogy a pillanatnyi gondolataimat megosszam veletek.Bár azt blogon is lehet,de azért minek nyissak új posztot?xD
Mostmár vagyok,írhatsz MSN-en =Đ
süti beállítások módosítása