Ma úgy volt,hogy 9-kor megyek Mamát meglátogatni(Mert kórházba van =( )
De elaludtam...xD Ismételten...xD
Így délután mentem be =) Busz,és Makó mániás lettem xDxD
Habár buszozhatok Makóra még az elkövetkezendő 4 évben...xD Mindennap...xD
Bejöttek a leendő keresztszüleim is xD Ígyhát velük mentem haza =Đ
Bementünk útközbe a Lidl-be is,ahol már vagy február óta nem jártam...xDDD
Nah az poén volt...xD Mi volt ott...xD Megyek az egyik soron...Nah jólvan,ez nem lényeg xD Nem mondom xD Ezvan xD =P
Aztán most itthon vagyok xD Jah meg voltam Csicsivel bicajozni =Đ
Éneklés forever xD Meg dallamoscsókolom xDDD
Megint beszéltem Annie-vel ^^, Szeressük azt a csajt ^^, Jófej ^^,
Mennikéne...xD Igaz,már 10-kor menni kellett volna,mert anyu haragszik,hogy valamelyik nap csak gépeztem...xD De most remélem alszik...xD Úgytűnik xD
Holnap is goo Makó,és lehet,hogy elmegyünk a csajokkal szétnézni,meg persze Mama miatt is megyek =)
Most is Bencével dumálunk xD Visszafelélol xD
Nah bye-bye ^^,
Egyébként 0:47 van xD Jó sokáig írtam xD Mert kb kétpercenként írtam a szavakat xD Mert nem erre koncentráltam xDD

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr611314056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csicsi1994 2009.08.17. 13:57:41

xD nah az nagyon poén volt...:D
...tűzkarikák...:D
Csókolom xD
Ebbenapillantbankitaláltteljesenmásszövegéneklés4ever :D
Nah ...a többit nem részletezem mik voltak tegnap...:D
Na sijaaa :D

Suliboszi 2009.08.17. 17:26:51

xD
Ma is megyünk bicajozni ugye?xD
Freestyle singing rulz xDXD

Anni. 2009.08.17. 23:03:54

Annie köszöniszépen^^Annie is bírja Nettyt^^:D
süti beállítások módosítása