Suliboszi 2009.08.15. 19:23

Hy everybody!

Ezt a képet nemrég alkottam ^^,
Bocsi,hogy nem írtam mostanáig,de technikai problémák adódtak...Elment a net.. =@
Hol kezdjem,tegnap,vagy ma? Kezdem a tegnappal,mert ma szinte csak punnyadás volt..xD
Elmentünk kisunokatesómmal(Emesével)Makóra,mamát meglátogatni =)
Találkoztam a töritanárommal =) (Vagyis a volt töritanárommal)
Juteszembe..Hogyjártam... Megyek az utcán Emivel,és beszól egy gyerek:-Na nézdmá' ez is emo! Mondom Emesének,én mindjárt utána megyek,és leszedem a bicajról...xD Na erre mit mondjon az ember?Főleg,hogy lilába voltam,és ki sem voltam sminkelve...-.-" Max annyit lehet,hogy nem látott még igazi emot(Ha engem annak nézett)meg a nagytesója tuti bemagyarázta neki,hogy az emok csúnyarosszak...Pff..Na erről ennyit...Egyébként kicsit szétnéztem az üzletekben,szóval sikeresen le is késtük a buszt =$
Ebből elég nagy balhé volt... =S
Felhívtam anyut,hogy jöjjön értünk,mert lekéstük,mondta,hogy oké,jön,és akkor egyúttal el is megyünk Deszkre,tesóm szülinapi bulijára.Boldog 25. szülinapot Judit ^^ =)
De Emese megint nyávogott,hogy ő nem jön,mert ottalszik nála a kisbarátnője Vivi...Szóval mondta az apjának,(Aki hívott engem,hogyhát mi van most?)hogy jöjjön érte.
Aztán mikor mentünk,alapos szidást kaptam...=S Nem is maradtunk,csak éjfélig,vagy 11-ig =S És még gépezni sem tudtam,mert nem volt net.. -.-"
Ma reggel mire ébredek?Épp nagyba álmodok valamit Ticával,mire ott szólítgat,hogy-Zsani-Zsani!Mondom álmomban:Mondjad. De még csak mondja a nevem...És ekkor felébredek.Hát nem ott áll az ágyam mellett? xD Mondom,én hogy kerülök ide,vagyis te hogy kerülsz ide?xD
Mondta,hogy hazaért az apuja németből,és jöttek megbeszélni a nyaralást,hogy megyünk-e. Jajj,remélemmegyünk^^,Tavaly is szuper volt^^,Bestemmelnyaralásforever xD
Ezután csak annyi,volt,hogy egész nap néztem a Vivát,meg hajat mostam xD
Most is nézem,meg gépezek...Csinálni kéne vmit...Mármint ezeken kívül xD
Nem hinném,hogy ma még jelentkezek...
Nah Bye

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr231311666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása