Suliboszi 2009.08.09. 23:28

Tegnap,ma,stb..

Tegnap oda voltunk Budapesten =)
Azért ellaknék ott...De nem sokáig,max 2 hétig...xD
Ezen a héten már háromszor ettem gyorskaját xD De jólvan,ennyit megengedhetek magamnak,nem fogok ennyitől elhízni =P
Tegnap disco volt =Đ
Nah csak eljöttél Csicsi xD
Elvoltunk nagyon xD Kutya+kergetés+tetszelnekem+sikítás+menekülés xD
De egyet nem tudok...
Azt,hogy hová járnak a jó pasik diszkóba?! xDxD Nem tudom,Vagyis,volna tippem,de ezt itt nem részletezném xD de hogy nem ide,az biztos...-.-" xD
Mit írjak még róla?Ajj nem tudok gondolkodni...Teljesen máshol járok... xD +.+
Bemásolok egy dalszöveg részletet...Sokadjára hallgatom...

Nekem kell aki megért,
Kell aki megfog,
Kell aki vigyáz rám.
[...]
Nekem kell valaki, mondjuk legyél az te
Mondjuk legyél az te.

Te vagy az, aki nekem úgy kell.
Úgy kell...
Pedig tudom, hogy mégsem érhetlek el.
Érhetlek el...

Van, hogy kellesz még,
de akkor pont neked én nem.
De van, hogy más kell mégis
de valahogy mégsem.

És egy másik kedvenc...

Úgy érzem meghalok, ha minden így megy tovább,
Soha életemben nem volt még ilyen unalmas az éjszakám.
Fekszem az ágyban, próbálok nem gondolni rád,
De mit tegyek, ha azt érzem minden porcikám csak téged kíván.

Nekem nem is kell már más
Csak téged kíván
Nekem csak te kellesz és senki se számít már

Hetek óta másra se gondolok
Én minden éjjel rólad álmodom.
Engem csak az bánt nagyon, az az egy dolog,
Hogy tudom most is más kezét fogod..


Most tényleg nem tudok blogolni...
Egyszerűen nem megy..Majd holnap kiegészítem még...
Sry... Syastok =)

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr101299312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csicsi1994 2009.08.10. 18:49:14

xD jaja mentem mégis Netty :D
Kár lett volna kihagyni a sikítva szaladgálást a "pasingerek" elől xD
De az a kutya story...xD
Szegény mi...megakart enni :S xD
Hát...Netty...ezt én is kérdezném, hogy hová is járnak a jó pasik discoba? O.o :P

Suliboszi 2009.08.10. 18:52:39

Nem csak enni xD Csabika másképp tudja xD
Az utolsóra pedig volna tippem... xD

Csicsi1994 2009.08.10. 18:55:11

xD jah...mert mást modntál neki :@ :D
xD nekem is volna tippem..sőt tudom is hogy hol...:D

Suliboszi 2009.08.10. 19:22:05

Legalább röhögtünk egy sort xD
Legközelebb oda megyünk Csicsi xD
süti beállítások módosítása