Mindenki el van veszve...
Senki sem elérhető,senki sem ér rá.
Van ilyen...Hozzá kell szokni...
Hiányolok egy csomómindenkit,akikkel mostnában nem nagyon találkoztam.Pedig ideje volna elmenni egyet vásárolni vagy fürdőzni =) Ez célzás volt csajok =P

Ma elmentünk névnapot köszönteni az én drága unokatesómhoz =Đ
Hogy az miket művel...! xĐ Lesz majd vele baj xD Főleg ha tini lesz xD Most is van,de hát még csak 8 éves xD Pontosabban 11.-én lesz nyolc =)  Köszönjük Emese,ennyi elég volt xD
Hmm...  Érdekes,Vagyis hát felháborító dolgot tudtam meg vkiről...Ezt nem is gondoltam volna róla... Tudtam,hogy olyan természetű,na de ennyire?! Nagyot csalódtam benned [CENSORED] ... Ezt azért nem néztem ki belőled...Bár ha jobban meggondolom...Lehet,hogy mégis... =S
Holnap...Holnap...Holnap mi is lesz? -Hétfő! -Pff... -.-" Azon kívül? Jajj tudom már!Angol-töri tábor!
Hát mondhatom sok kedvem van menni...-.-"
Na de legalább addig is elvagyok.. xĐ
Mint most a blogírással xD
Most kivételesen nem egy-két mondatot írtam,pedig úgy volt,hogy bele sem kezdek,mert kedvem sem volt sok semmihez...
Nah ez elég mára,gondolom én, jó éjszakát olvasó nép xĐ
(Rímfaragás forever xD)

Jah és még egy kérdés...
Olvassa egyáltalán valaki a blogom,vagy csak magamnak írom?
Ha olvasod,akkor légyszi dobj egy komit,hogy tudjam,más is érdeklődik az életem iránt... =)

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr1001228730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Norcikahh 2009.07.06. 11:39:46

Pedig ideje volna elmenni egyet vásárolni vagy fürdőzni =)
Vettem a célzást...gyere,édes!:)
Vhogy mind2 nadon megfogott...szal mehetünk!;)
Am. biztos jó lesz a tábor...xD

Puszííí&Szerííí

Suliboszi 2009.07.06. 12:55:00

Nah akkor mikor menjünk? xP
süti beállítások módosítása