Jajj a tegnap este xD
Bezártam magam a WC-be xD Nemtudtam kijönni xD (Na jó,aztán kimentettek Brigiék xD)
Brigi beszélt 36 percig beszélt telón Csabikával xD(Lesz ám számla... xD)
Aztán mentünk(Vagyis ment xD) Laptopot lopni xD (Loptop xD) De nem jött össze,az anyuja észrevette,hogy lement xD -Kislányom,te mit csinálsz?(Fél 1-kor xD) -Jajj anyu én olyan szomjas vagyok...! xD
Az erkélyezés... xD
Én azon aludtam el,ahogy Brigi Csabikával dumált xD
Reggel alig bírtak kiverni az ágyból xD Úgyvolt,hogy bezárnak,és majd megyek xD
A tábor is tök jó volt =Đ
Ma Brigi alszik ott xD(Meddig megy még ez így xD Tök jó volna,csak hát a szülők.. xD)
Ma is lesz bulííí xD Meg msn party forever =Đ
Nah sztem már nem írok.Vagy ki tudja... :P Helló =Đ
 

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr781203826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása