Suliboszi 2009.06.22. 12:48

Tegnapi nap

Tegnap nem voltam gépnél,ezért ma írom le :P

Miután hazament Brigi,elmentünk vásárolni =Đ
Vittük unokatesómat,Emesét(8) is(Hozta nekem a fülkébe a ruhákat,szóval nagy hasznát vettem neki ^^, xD)  Vettem két szuperjó felsőt =Đ Meg egy még szuperebb nacit =Đ
Emese itt aludt nálunk(Jól mondta Anya,hogy ne vigyem sehová a vendégágyat,mert úgyis betoppan valaki.Hát igaza lett xD)
Este majdnem megfulladtam...Ezenkívül semmi érdekfeszítő nem volt tegnap xD
De a mai nap...!Azt feltétlenül le kell írnom!xD
 

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr61200818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása