Kész...Teljesen kivagyok mostmár!NEMIGAZ,HOGY NEM LEHET AZ EMBERNEK NYÁRISZÜNETBEN 8-NÁL TOVÁBB ALUDNIA!HÁT ILYEN NINCS!Felhívom a dilházat,hátha van egy nyugis kiadó szobájuk!EZ ÍGY NEM ÁLLAPOT! [CENSORED]-ul elegem van már!
A délelőtt többi része nem volt valami érdekfeszítő,ellentétben a délutánnal xD Na ott aztán volt minden xD Elvileg 2-re kellett volna mennem Brigihez,de hát betoppant Csabika.(Uncsitesóm xD) Írtam Briginek,hogy ezért nem mentem.Egyből mondta,hogy jön ő,jön! xD
Hát jött is. xD Nem kellett neki 5perc,itt volt egyből xD A következő órák nagyon jó hangulatban teltek el xD Az a birkózás meg stb.xD Na az kész..xD Hát azt is megtudtuk a délután folyamán,hogy Csabika gerince feltudja horzsolni a könyököm pólón keresztül xD
 És azt is megtudtuk,hogy Brigi vámpír xD(Csabika tudja bizonyítani a nyakán,és egyéb testtájain lévő harapásnyomokkal xD) Aztán indulni kellett évzáróra. Ezennel hivatalosan is vége a 2008/2009-es tanévnek! Juppí! ;Đ
Megkaptam a bizonyítványt...Hát leesett az állam,mikor megláttam a HÁRMAST ÉNEKBŐL! HOGY MEGYEK ÍGY A MEGASZTÁRBA MEG A CSILLAG SZÜLETIKBE?! xD És az betette a kiskaput,hogy csak négyeseim és ötöseim voltak...Akkor ez hogy jött ki neki?!Pff... -.-"
Brigi hazafelé levette az ünneplő cipőjét,és a kezére húzva,mezítláb,énekelve és táncolva ment haza xDxD Na ez kész röhej volt xD Aztán megint goooztunk a parkba xD
Csabika feltalált valami koktélt.Azt itatta meg Brigivel xD A többiek aztmondták finom.Én nem kóstoltam a biztonság kedvéért xD Később mentünk a kúthoz xD Ivásnak indult,de locsolkodás lett belőle xD Aztán még egy kicsit szórakoztunk,de Briginek menni kellett haza. Elkísértem,és mindenáron elakartam hívni holnap a fürdőbe.Az anyja igen,de az apja nem engedte..Pff...Hát kár...Én meg egyedül nem megyek :P Na de holnap itt alszik nálam.Tisztayooo ;Đ
Szerintem mára ennyi volt.
Jóéjt.Csókoltatlak titeket.Puss

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr61194918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csicsi1994 2009.06.20. 14:01:47

Pff na ugyanígy jártam én is énekből...
Nekem is 4-eseim meg 5-öseim vannak...tehát akárhogy számoljuk nem 3-as jön ki átlagnak de mind1
Ez van (...) xD

Suliboszi 2009.06.20. 16:49:55

Hát igen...Erről ennyit...Nem lehet h. Katinkának akarták ezt írni?xD
süti beállítások módosítása