Nah csak azért írok,mert megígértem :P
Rövid leszek,mert semmi érdekfeszítő nem történt...
Gépeztem,takarítottam,meg untam a fejem...
Brigivel msneztem,és úgy volt,hogy megyünk bicajozni,de mégse,mert a [CENSORED]-jával msnezik..Elmentem hozzá,és néztük vipen,hogy kik lesznek az osztálytársaink :Đ Ma nála aludtam volna,ha nem mennénk holnap 04-kor Kiskunfélegyházára áruért...
Talán majd holnap,vagy holnapután :) Lehet,hogy hétvégén gooo a Kiskunmajsai fürdő :Đ
Holnapra semmi konkrét tervem sincs(Az áruért menésen kívül xD)Bár oda se akarok,csak muszály vmit munkálkodni xD
Wáhh még Csilla sincs itthon!Nem igazság xP
Nah mentem Barátok Köztöt nézni Tegnap nem láttam,mert bicajoztunk...
Jóéjt mindenkinek!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr991189670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csicsi1994 2009.06.16. 22:11:09

xD ennyire hiányzik hogy nem vagyok otthon? :D
De nyugi csütörtökön már otthon leszek megnyugodhatsz xD

brigikehhh 2009.06.18. 22:11:24

én Csabikámmal:P beszéltem(L)
de már 2 napja nem:'(
süti beállítások módosítása