Suliboszi 2009.06.15. 23:15

Az első... =Đ

Helló!
Végre nyáriszünet :D

Ez a mai nap elég érdekes volt xD
Kezdődött minden azzal,hogy reggel 6-kor kellet kelnem(Ami már önmagában kínzás xD),mert művésztáborba mentünk Ticámmal.Vagyis csak mentünk volna...Az iskoláig el is jutottunk,vártunk egy csomó időt a lépcsőn,meg untuk magunkat...Kb. fél óra várakozás után jött a tanárnő,hogy költözködés miatt elmarad ma a tábor...Gondoltam,hogy más se hiányzott...Így hát nemvolt más választás,(Vagyis jobb választás xD)Elmentünk vásárolni xD.Én a táborba készültem,nem vásárolni,ezért nem valami sok pénz volt nálam,de egy felsőt simán vettünk xD Lilát.Tökre jó :D Aztán a 9.30-assal hazamentük,és elmentem Ticához.Jól elhülyültünk :D Msn-en kiakasztottunk pár embert,de az nem lényeg xD Olyan 3 óra körül hazakeveredtem xD
Gondoltam mostmár nyugi lesz...Hát tévedtem...Jött Brigi,hogy menjek ki vele a parkba...Ki is mentem xDAztán mentünk bicajozni,Brigivel,és a húgával Bettivel.Most itthon vagyok,és gondolkozom,hogy miért nem alszok még xD Pedig holnap is tábor...
Na de mostmár tényleg megyek...Aztán nemtudok reggel felkelni xD

Csókoltatok mindenkit.
Jó éjszakát!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr301187766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása