Egyet jól jegyezzetek meg:
Ha a tanár azt mondja,hogy könnyű lesz a dolgozat,ha a fogorvos azt mondja,hogy nem fog fájni és ha a horoszkópod azt írja,hogy jó napod lesz,akkor készülj a legrosszabbra.

Nálam is így kezdődött minden.Már reggel jelentkeztek a gondok.Elaludtam,nem volt itthon alma,kész divatkatasztrófa voltam és még a hajam sem akart jól állni.Mikor indultam volna a buszra,egészen pontosan épphogy felvettem a cipőmet,megcsörrent a telefonom.Gondolkoztam is,hogy ki a fene lehet ilyenkor,mikor én világosan kijelentettem mindenkinek,hogy engem NE hívjanak 06:55 és 07:01 között mert olyankor rohanok a buszra és nincs időm telefonálni.De túltettem magam rajta és felvettem.Tomi volt az,hogy itt áll a kapu előtt és akarom-e,hogy elvigyen a suliba.Először azt hittem,hogy hülyéskedik,de kimentem megnézni és a nyakába ugrottam,mert tényleg ott volt ^^
7:30-ra kellett bent lenni a suliba,ami nekem össze is jött,csak éppen a szekrénykulcsom hagytam otthon,ezért rohangálnom kellett a portásbácsi után,aki naná,hogy nem volt még bent a suliban.8 előtt 10 perccel mégis megszereztem a kulcsot és kivettem a mérésazonosító lapot,ami a kompetenciához kellett,ugyanis mi azt írtuk ma.Kicsivel 8 előtt beviharoztam a terembe,ahol közölték,hogy nem is lett volna olyan fontos,mert kaptunk belőle még egyet.Szuper.Feleslegesen rohangáltam.
Leghátul volt a helyem  és hál'istennek egyedül ülhettem.Még jó.Azt hiszem,másképp nem is tudtam volna figyelni.Annyi mázlim még volt,hogy matekkal kezdhettem,így arra fordíthattam több energiát,mert a magyar meg amúgy is megy.A magyarból mindet megcsináltam,a matekból pedig csak 2 feladat maradt ki.Ez szerintem nem rossz arány.Remélem jól válaszoltam mindenre =)
Fél 12 körül lett vége.Elsétáltam a buszmegállóba,de naná,hogy nem volt buszom,csak fél 1-kor. Felhívtam aput,aki elmondta,hogy anya a fodrásznál van.Kaptam a lehetőségen és megpróbáltam felhívni,hogy jelentsen be engem is a kozmetikushoz,mert 2 hete mondogatom neki,de még mindig nem került rá sor.Kb. a 9. hívásra vette fel a telefonját.Kérdeztem tőle,hogy mehetek-e ma,de addig húzta,hogy az orrom előtt ment el az expresszjárat...Kiakadtam egy "kicsit".
Úgy döntöttem,hogy akkor hazamegyek a feles leleivel.Akkor jöttem rá,hogy a bérletem meg otthon maradt,de pont összefutottam Szandyval,aki felajánlotta,hogy ideadja az egyik bérletét/a zomborit/ mert úgyis csak azt figyelik,hogy 5. hó legyen rajta.Felszálltunk és 12:28 perckor megcsörrent a telefonom.A fantasztikusan csodálatos anya volt az -.-
Végül csak sikerült neki eldönteni,hogy menjek 3-ra.Szóval lecsörtettem a lelei buszról és felszálltam a fél 1-es szegedi járatra.Kivételesen mázlim volt,mert az expresszjárat felirat villogott rajta.
Rövid időn belül Szegeden voltam.Hívtam anyut,hogy hol kellene leszállnom,de volt egy olyan sejtésem,hogy a hídnál.Naná,hogy akkor vette fel,mikor a busz elhagyta azt a megállót.Egészen a Mars tértől kellett eltalálnom a Tiszapalotáig. Egy az,hogy kegyetlenül meleg volt.Kettő,hogy fáradt voltam.Három,hogy azt se tudtam merre menjek.Négy:Egyébként is elegem volt ebből a napból így,a közepetáján.Tehát elindultam valamerre abban a gatyarohasztó melegben.Apa hívott is,hogy merre vagyok.Tök jól meghatároztam: -Hát,öö izé,itt vagyok Szegeden.Itt lenn a p*csába,itt ahol az a folyó,az a Tisza folyik,meg előttem van valami híd,meg van itt valami hajóállomás.
Biztosan nagyon örült neki apa,hogy ilyen jól tájékozott lánya van... =D
Aztán egy váratlan,ám várva várt pillanatban megpillantottam a Tiszapalota egyik sarkát.Kb. 200m-re voltam tőle.Megint becsörgött a telefonom,anya keresett,hogy merre vagyok már,mert elindult.Na mondom,ez fantasztikus.Hárman egyszerre futottunk össze.Én gyalogoltam,Anya a Volkswagennel jött szemből,apa meg a másik irányból.
Szóval hárman összetalálkoztunk.Én az idegesség határán rég túl voltam,talán már az összeomlásét súroltam.Valószínűleg látszott is rajtam,mert anya felajánlotta,hogy menjünk el ebédelni a Hóbiártba,mert tudja,hogy az az egyik kedvenc éttermem.Rengeteget ettem.Remélem hízok tőle egy kicsit.Ha kérhetném,akkor a fenekemre és ne a hasamra =D
Anya mondta,hogy oké,most akkor sétáljak vissza,de a drága apukám kivédett,hogy eleget szédelegtem ma már a tűző napon ^^
Így hát kénytelen volt visszavinni anya.A kozmetikusra kb. 1 órát vártam.Addig beálltam a szoliba 6 percre.Még életemben nem próbáltam ki,nagyon szolárium ellenes vagyok.Hogy akkor miért is adtam rá a fejem? Mert ezek EU szabványnak megfelelő,a lehető legjobb csövek voltak és elég gyengék is.Amúgy meg azért,hogy ne égjek le ha napra megyek,szóval,hogy legyen valami színem,mert olyan fehér vagyok,mint a kompetenciamérős lap.
A kozmetikus rendesen megkínzott.A lábamat legyantázta,az arcomat helyrehozta,csak a szemöldököm nem tetszik túlzottan...
Épphogy lekéstem a feles buszt.Maradt a háromnegyed 5-ös.Reménykedtem abban,hogy legalább a pesti járatot elérem/17:25/ de ez abba is maradt,mikor az órámra pillantottam 17:23-kor és még csak Sándorfalvánál vagyis Klárafalvánál /Nővérem szólt,hogy elírtam =D/ tartottunk.
Bár,így utólag végiggondolva,nem is akkora katasztrófa,hogy nem értem el,mert a pestire nem biztos,hogy felengedtek volna a bérlet bemutatása nélkül.A 18:20-ason meg mindig lelei a sofőr és nekik meg már meg sem kell mutatni ^^
7 óra körül értem haza.Alig vártam,hogy vége legyen ennek a napnak.Azóta csak fekszem az ágyamban,netezek és hellyel-közzel blogolok.Kíváncsi leszek a holnapi napomra.Igazából magam sem tudom miért.Inkább a péntekit kellene várni,mert az lesz az osztálykirándulás 1.napja a fantasztikus Mezőhegyesen =P /De legalább messzebb van mint a tavalyi Marospart... =D/

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr562932534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiscicalany1 2011.05.26. 07:47:28

Sándorfalva felé jársz Makóra?:DDD
Az elég nagy kerülő Hugi...

Suliboszi 2011.05.26. 15:50:03

Uhh,elírtam xDDD
Klárafalva az,nem Sándorfalva =D

Szandeeekahh · http://twod.blog.hu/ 2011.05.26. 18:34:34

Sziiiijiaa sztem nem vmi menö ez a blog már neis haragudj de sztem tök béna h már minden prolinak megengedik h blogoljon. Érted igy buszal mész haza meg gyalogolsz???????? Tiszta szégyen LOL XD Sztem am meg a kozmetikushoz tod csak azok kapnak idöpontot akik igy fontos emberek és igy letetek már vmit az asztalra nekem pl. még sose kelet várnom rájuk... Am még anyi h a BMW tök proli auto Ramiznak is ezért van medzsója szal én ezt le se irnám sehol h BMWnk van a másik ketö meg mi szekér??? XD
Csak hogy tud ez nem személyes meg igy semi csak sztem aba kéne ezt hagynod érted igy nem vagy menö. Nah pusssz :p

kiscicalany1 2011.05.26. 20:46:28

@Szandeeekahh:

Lehet, hogy ismered Zsanit, és lehet, hogy ezt csak egy vicces hozzászólásnak szántad, de nálunk nem az a proli, aki blogot ír, hanem az, aki nem tud leírni úgy egy sort, hogy legalább egy helyesírási hibát ne vétsen...
Na pussz...

Szandeeekahh · http://twod.blog.hu/ 2011.05.27. 07:23:40

@kiscicalany1: Lehet h most naon okosnak hiszed magad de anyiszor elmontam már h nem az számit h mien a helyesirás hanem az h mit akar az ember mondani. Nemtom akik olvasák a blogomat azok eszt megérteték sajna ti nem. XD
Am meg zsani nem mondod h igy hivják a szerzöt? és hagyátok egyedül sétálgatni? Nehogy vmi rendörök megtalálják XD

kiscicalany1 2011.05.27. 09:03:37

@Szandeeekahh:

Igen, a helyesen írni nem tudók mindig ezzel védik magukat.

Másrészt lehet, hogy te kis betűvel írod a neved, de nálunk nem ez a divat. Ezt még egy ovis is tudja. Tehát nem zsani, hanem Zsani.

Harmadrészt nem a te korosztályod vagyok, tehát tisztelettudóan is írhatnál, de tőled ezt nem várom el, mert ez is intelligenciához kötött- ami neked igencsak alacsony szinten mozog.
Tehát ha megkérhetlek, kopj le a húgom blogjáról, és írogass a sajátodra, és a mai napi blogodat kezdd azzal a tökéletesen rád illő mondattal, amit az itteni első hozzászólásodban írtál:

"már neis haragudj de sztem tök béna h már minden prolinak megengedik h blogoljon."

Szandeeekahh · http://twod.blog.hu/ 2011.05.27. 12:45:08

@kiscicalany1: most naon okosságosnak gondold maga mhi h ien dolgokat tudsz irogatni mint inteligencia meg hasonloak de sztem ez tökre nem menö h ien magas lorol beszélsz meg sztem a cicák nem tudnak lovagolni szal ezt sztem ne is eröltesük XD

Moncsikah 2011.05.27. 21:12:13

nah most asztán le lehetne ám szálni a szandeeekahhróll nem tom h nektek ez hogy esne ha hátba támadna vki tikteket.

te meg még scak kombetenciát írol vagy mi, mesze vagy még nagyon az éretségitöl. na meg a mássik h te olvasol horoszkopot? na mennyé má,ilyeneket föl engednek a zinternetre? XD

Suliboszi 2011.05.29. 20:58:17

Szia Szandeeekahh,örülök,hogy tetszik a blogom! =)
Szeretem az ilyen kommenteket,mint a tiéd,legalább van benne valami ami az alap színvonat sem üti meg.
Egy kérdés.Neked,mint kívülállónak,mi a véleményed az intelligenciáról? Vagy kérdezzem inkább úgy,hogy az "inteligenciáról"?

Moncsikah,neked csak annyit,hogy úgy látszik,veled nem írattak kompetenciát,mert úgy gondolták,hogy feleslegesen ne nyomtassanak,úgyis üresen adtad volna vissza.
A másik pedig annyi,hogy én legalább le fogok érettségizni,veletek ellentétben. =)

Szandeeekahh · http://twod.blog.hu/ 2011.05.30. 12:54:53

@Suliboszi: Nemtom mér lenék én kivüláló max. igy kivülálok a proli köreiden XD
Am meg az érecségiröl anyit h nemtom te mikor irod de mi most irtuk és igy naon jo let szal sztem nyugodtan befoghatod éretd mert igy szolok a Ramiznak aszt áh inkáb nem is mondom... LOL XD
Anyit még h ha egyedül ültél a kompetencián hátul akor nem te vagy a leghüéb az osztályban? Csak mert mi moncseeeeeval ano az első sorban ültünk mert igy csak ötösünk van mindenböl szal nemtom ki patog XD
Am meg nem az éretségitöl leszel ember de eszt oan aki egy proli BMWre vág fel ugyse fogja megérteni... Olvas egy kicsit töbet XD

Suliboszi 2011.05.30. 16:04:51

@Szandeeekahh:
Nem,azért ültem leghátul és egyedül,mert olyan hülye vagyok mint ti,hanem mert egyedül jobban tudok koncentrálni.
Ötös? Neked? Mindenből? Na ne röhögtess =D Gondolom helyesírásból is =)
Az "érecségiről" meg annyit,hogy már nem tartok tőle,mert ha ilyen khmm,intelligenciahiányos egyedeket is átengednek mint ti,akkor én színötössel vizsgázok le mindenből.
Egyébként meg nem vágok fel semmire.Nekem nincs szükségem önbizalom-erősítésre,mert a helyén van,nem úgy mint neked,aki arra vág fel,hogy még írni sem tud normálisan.
Ja és egy jó tanács: Forgasd többet a helyesírási szótárt,illetve hanyagold a blogomat,mert csak rontod a színvonalat =)

kiscicalany1 2011.05.30. 16:10:18

@Szandeeekahh:

Én már nem tudok rád mit mondani, de aki ennyire nem tud írni, és még a gyakorikérdéseken is nyitottak róla témát, az már komolyan akkora tuskó, hogy magától hasad!

Szandeeekahh · http://twod.blog.hu/ 2011.05.31. 19:44:03

@Suliboszi: ahelyet h örlnél h végre pont 13-al töb koment van enél a posztnél mint amenyit ez a blog kapot még it okoskodol is nekem jah de ostobácskáááák vagytok ti mindeketen XD MIndegy inkáb nem probálom meg javitani a blogod szinvonalát irogasd csak továbra is magadnak a szánalmas hülyeségid :D

Moncsikah 2011.06.01. 15:39:37

már annyiszor lelett irva h nem a helyesiras számít ti kis butuskák hihi XD XD hanem a góndolatok amik ezek melett vannak :P

suliboszi neked meg sok sikert a semihez én legalabb már tul vok az éretségi felén most jöhet egy kis pihi meg pesrze partyyyk XD és nekem mostmár belefér egy kis rontás is a szóbelivel. na heloszia
süti beállítások módosítása