Suliboszi 2009.09.07. 22:19

Fesztivál^^,

Megint egy nap kihagyás.Úgy tűnik,nem fogok minden nap blogolni =( De igyekszem olyan gyakran amennyire csak lehet =)
Tegnap voltunk Szegeden a Halászlé fesztiválon =Đ Hogy ott mik voltak...xD
Volt a nyakamba 8 kilós nagy kígyó xD Nem tudom,hogy mertem xD Kérdezte,hogy megfogom a kígyót?Mondom,oké,tőlem aztán xDDD
Fellépett az IHM is.Hogy azok milyen hülyeségeket tudnak összehordani...xD
A részeg pasas aki belezúgatott a Tiszába...xD Júúúj... Meg az IHM hozzáfűzése...xDDD
Jó későn értünk haza,de még maradtam volna ha a lábam nem lett volna leszakadófélben...(Újcipősésmagassarkúésgyönyörű*.*És szokatlan xDD)
Reggel alig bírtam felkelni...Vagy háromszor lenyomtam a "Szundi" gombot xD +5perc xD
Majdnem el is késtünk xD Sulii <3 xD Rékaa =Đ Zitaa =Đ Noémii =Đ Ésatöbbiek ^^,
Németóra xD Kidekorált N betű xDD Nem sokára JAG buli =Đ
Mennikénealudni xD Álmos vagyok...És holnap korán kelés...Álljunk csak meg!Miket hordok én itt össze?! Holnap nincs is első órám =Đ Juppíí! xD De attól még álmos vagyok xDD Nah Gute Nacht! Szeressükanémetetmertújdonság xDDD

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr141367121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása