Suliboszi 2010.06.14. 23:42

.pool.party.

Eseménnyel teli napokat tudok a hátam mögött?Talán...Egész izgi volt így az utolsó 2 nap.Vagyis hát inkább mozgalmas,fogalmazzunk így...=Đ
Tegnap délben kászálódtam ki az ágyból,de szerintem ez teljesen rendjén volt. xĐ
Délután egy ideig punnyadtam,utána megbeszéltük Nórvial,hogy talizunk ötkor.Erre a drága anyuci nem közbeszólt,hogy mi ötre vacsira vagyunk hivatalosak Ticáékhoz...
Szóval le kellett mondanom,de mint kiderült tökre feleslegesen,ugyanis 6-ig otthon dekkoltunk =@
Mikor már ott voltunk,akkor kezdődött a sok hülyülés,többek között előjött a piromániás énem...xĐ Fél 10-ig kint voltunk az udvaron és agyoncsíptek a szúnyogok.Tudom,most azt gondoljátok,hogy úgy van,megérdemlem,de ez nem teljesen így van.Alig tudtam elszakadni attól szééép égő fáklyától ^^ xĐĐĐ
Ott voltunk vagy éjfélig és mire hazakászálódtam már nagyon fáradt voltam,de még elindítottam egy filmet amit a napokban töltöttem le és feltétlen meg akartam nézni.De nem jutottam a végére mert közben jött egy hívásom,aminek nagyon megörültem =)
Ma hamarabb kellett kelnem,mert a 8:50-essel el kelett indulni Wásárhelyre,ugyanis mára fürdőzés volt betervezve...=Đ
Jó nagy csapat gyűlt össze,nem panaszkodhatok azt hiszem...=Đ Eszméletlen jó volt az egész,rengeteget hülyéskedtünk.Volt itt minden,még röpi is...^^
Na meg leéégés,de most szó szerint...Mindenki leégett,pedig bekentük/Vagyis hát én tuti/
magunkat naptejjel.Mostmár nem Hófehérke,hanem Piroska leszek? xĐĐ Remélem átbarnul...=Đ
Jó későn értünk haza,mert lekéstük a negyed hetes buszt,de most nem miattam(!) így a későbbivel,alias a fél nyolcassal kellett jönni.
Addig beültünk a Ham.R-be egy pizzára,mert úgysem volt jobb dolgunk.Mikor hazaértem,anya kivételesen nem szólt semmit rá.Sőt,egész jó hangulatában volt.Volt vásárolni,szóval kaptam egy csomó cuccot,többek között egy marha jó papucsot is. =Đ
Holnap viszont én is elmegyek szétnézni,mert mondta,hogy látott olyan ruhákat,amilyeneket pont kerestem ^^
Holnap lesz kerek egy éves a blogom =) Azóta mennyi minden történt...Bevallom sokszor volt,hogy nem tudtam blogolni,de legtöbb esetben ez vagy önhibámon kívül volt,vagy mert lusta voltam =/ De egyet megígérhetek,holnap ha törik,ha szakad,lesz blog ^^
 

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr302082332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása