Suliboszi 2010.06.13. 00:55

.along.

Már nem kéne gépezni anya szerint,de szerintem meg igen,legalább addig se figyelek arra,hogy kegyetlenül fáj a hasam,mivel Ticadrága 3 deci kólát nyomott a kezembe,hogy én azt igyam meg és kénytelen voltam,holott nem ihatnék kólát,mert nem bírja a szervezetem,így most szenvedhetek...Most jöhetnek az okos ötletek,hogy vegyek be gyógyszert,de az se sokat segít,meg nem 2 másodpercen belül hat ugyebár...
Na de ennyit erről,ugorjunk vissza a tegnapra ahol abbahagytam.
Sikerült Csillát befűzni,hogy jöjjön el velem ^^ Hajat mostam,és elkezdtem készülődni,közben meg ßaßámmal skypeoltam ^^
Pont hazaért mindkettőnk anyuja,így átvették a frontot és csodák-csodájára elkezdtek dumálni a nyárról.Ésésésés jöhet!Jöhet!=Đ Majd meghaltam a boldogsától!=Đ Villámgyorsan letekertem Csillához és remegve a nyakába borultam,ő meg szegény nem tudta mi bajom van.Nem is jött ki más a számon,csak egy szó,mégpedig az,hogy: jöhet.De Csilla ennyiből is megértett és nyugtatott,meg együtt örült velem <3
Mikor kisikítoztam magam,elindultunk hozzánk készülni.A buszt sem késtük le hálistennek...=Đ
Szóval elindultunk Wásárhelyre.Beugrottunk a könyvesboltba is,mert időközben kaptam sms-t is,hogy megérkezett a könyv amit rendeltem.
Megvettem,de mivel 2000-res utalványom volt és a könyv csak 1700-ba kerül /utalványból meg ugyebár nem adhatnak vissza/ megvettem a másikat is amit kinéztem,de ígyis kellett fizetni.Akkor döbentem rá,hogy amit adott anyu ezres,az sikeresen otthon maradt az asztalomon...Szóval maradt 700 ft-om kb,amiből még Szegedre is át kellett menni...Mikor beérünk Suncitybe,már csak 500 figyelt a zsebemben amivel ugyebár nem túl sokra megyek...Főleg,hogy a belépő 800 volt...Csilladrága is ugyanúgy járt mint én és szintén 500 forinttal mászkált...xĐĐĐ
Aztán rájöttünk,hogy szomjasak vagyunk.Volt nálam üdítő,azt meg is ittuk,de nem volt elég.Az üzletek bezártak,mi meg ott szenvedtünk,közben a telóm is lemerülőben volt...=Đ
Az volt a mázlim,hogy unokatesóm,Csabi is jött.Miközben kiültünk a Mars térre és vrtuk őt,rádöbbentünk,hogy milyen selejtesek vagyunk...xĐ Így elindulni...xĐ
Tehát ott voltunk mi a balfékek...=Đ Innivaló,pénz és nagyjából teló nélkül...Ugyan Csillánál volt teló,de azon meg pénz nem volt...xĐ
Szuperek vagyunk...xĐ Közben az egyik gondunk megoldódott,mert talátlam egy kis üdítőt a táskám alján,szóval teljes volt az örömünk =Đ
Hát még mikor Csabi odaért...Volt nála pénz is,meg teló is...xĐ A drágám kipótolta nekünk,mi meg lógunk most neki,de megígértük,hogy a következő buliba meghívjuk valamire hálából...=Đ
Egyébként ez Vivás buli volt,állítólag ott forgattak.Nővéremmel beszéltem és kiderült,hogy ismeri a DJ-t.Szépen megkértem és elintézte nekem,hogy találkozhassak Bennel,,meg legyen képem vele,csak keressem a DJ-t és mondjam,hogy én vagyok a húga.Meg is kereste,a beszélgetés kb így zajlott:
Én:
-Szia,te vagy DJ Gerappa?
DJ:
-Igen,én.
Én:
-Én meg Judit húga vagyok.
DJ:
-Óhátszijapuszi,tökjó,de képzeld...A Vivások már elmentek....=/
Én:
-Jesszus...Mikor?!
DJ:
-Úgy kb 20perce...Mióta vagytok itt?

Én:
-Kb félórája,de ajjj...Basszus...Ez nem létezik...

Mire a DJ is megeresztett egy "afenébe" káromkodást és akkor arrébb álltam és szidtam magam,hogy miért nem mentem oda hozzá már az elején...A lehető legjobb volt az estém ugye?
Csillának fél 1-re haza kellett érni,szóval 12 előtt már ott voltak anyuék.Akkorra már teljesen kifáradtam és alig vártam,hogy hazaérjek...
Ma ballagás volt Lelecityn.Meg voltunk hívva pár ballagásra.
Kezdtünk Valentinéknál/Gyerekkorom óta nagyon jó barátom/ és folytattuk Roliéknál./Ticának az öccse/
Ahol szépen ott ragadtunk...Mi leléptünk Ticával I-6 koncertre,de nem nagy valami volt most./Az I-6 az egy helyi banda./
11-re indulnom kellett haza,mert pár napja csak bulizásból áll az életem,de már kezdek elfáradni...Jóból is megárt a sok...=Đ /Bár ezek nem voltak túl jók.../
Most,hogy így a végére értem,kezd elmúlni a hasfájásom is =) Komolyan,soha többet nem iszok kólát,inkább szomjan halok...
De fura belegondolni,hogy már nyár van és nincs suli...=Đ Jó az idő,mit ne mondjak,igazi nyári,bár egy kicsit túl meleg.Erről jut eszembe a Cintinek szánt magyarázat:
"A szerelem már csak ilyen...Télen fűt,nyáron...Hmm...Nyáron is...xĐĐ Ezért van ilyen melegünk..." Tiszta tudományos...=Đ
Holnap egyébként Dórival szeretnék strandolni menni,bár még nem tudom mi lesz belőle...Most viszont aludni fogok,mert nem leszek kipihenve...De előtte ég olvasok egy kicsit.
Csókoltatok mindenkit.Peace <3

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr642077410

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása