Suliboszi 2010.06.05. 14:08

.present.

Jujj,na végre =Đ Süt a nap emberek,SÜT A NAP! =ĐĐĐ
Pár órája ébredtem és annyira jó,hogy besüt a nap az ablakomon. Egyből jó kedvem lett tőle=Đ
A tegnapi időjárás viszont kész katasztrófa volt...Hol esett hol,nem,hideg is volt,meg minden bajom volt még ezt leszámítva is.Ide-oda kellett rohangálnom.Ahhoz képest,hogy péntek...Reggel el is aludtam,30-kor tűnt fel,hogy ja,ébredni kéne...Nagyon kellett sietnem...
1. Óra: Angol:
A környezetvédelemről tanultunk,persze angolul.Tök jó,hogy az angolkönyvbe is belecsempésznek ilyen dolgokat =)
2. Óra: Német:
Dina mellett ültem és érdekes,de furcsa módon egyszer sem szólt rám a tanár...
Jövőhéten állítólag filmet fogunk nézni.Majd meglátjuk...
3. Óra: Fizika:
Na igen...Kb most van végem...3-as lettem fizikából...Ha ezt anyuék meglátják....Már előre félek...=S
4. Óra: Földrajz:
Rosszul lettem órán...=S Beszédültem meg hányingerem volt...=S Aztán hálistennek jobban lettem =)
5. Óra: Matek:
Panka füzetének dekorálása...xĐ
6. Óra: Kémia:
Felmértük Alízzal,hogy ki simsezik az osztályból és meglepő módon majdnem az osztály kétharmada...Hűha... =)
Rohan,rohan,elhagyja az ernyőjét,de végül eléri a fél kettes buszt...=Đ Megy Cinivel Szegedre,közben majd leszakad a lába és beborul a buszon is...xĐ
/Na jó,abba hagyom az E/3-at...=P/
Először is a törzshelyünkön kezdtünk,vagyis a Grafittoba,mert nem ettem semmit egész nap,szóval erősen fenyegetett az éhenhalás veszélye...
Aztán elsétáltunk a bankhoz,Cini jóvoltából,de olyan szerencséje volt neki,hogy zárva volt...xĐĐĐ
Aztán a voltunk a kincses szigetbe és végre megvettem a rég áhított tiarát ^^
Fel a villamosra,természetesen jegy nékül...A plázánál leszálltunk,bementünk megvenni a mozijegyet és most végre volt is...^^ Jah,mellesleg ezt anyunak vettem a névnapjára =)
Visszafelé nagyon kellett sietni,hogy elérjem a buszt...Felugrottam rá,elindult,majd 5perc múlva észleltem,hogy rossz buszra szálltam...Na bravo...A sima járat volt,nem az expressz,így meg ki volt zárva,hogy elérjem a lelei buszt,mert az 20-kor indul,ez meg 24-re ér át.Megkérdeztem a sofőrt,hogy mennyi az esélye annak,hogy elérjem a 20-as buszt,mire annyit kérdezett,hogy az apátfalvit?Mondom,nem,a leleit.A válasza az volt,hogy hát majd akkor mindjárt szólunk neki,hogy várjon meg.Először csak azt hittem viccel,de nem,mert tényleg ott volt a lelei busz mikor beéértünk,23-kor.Hihetetlen,hogy vannak még ilyen rendes sofőrök a világon =)
Hazaértem és az első utam a bolthoz vezetett,ugyanis ott ünnepelték anyu névnapját.Átadtam neki az ajándékot és szemmel láthatóan nagyon örült neki...=Đ
Az időpontot kicsit kifogásolta /Ma,negyed 8/ de hát én elkérdeztem félmilliószor h. ráér-e ma estefelé és mindig igen volt a válasza.Na nem baj,így járt...=P
Egyébként most itt van mama is és épp hallom,hogy újságolja,hogy ma moziba mennek apuval =) De jó egyeseknek...xĐĐĐĐ
Nekem meg ideje volna valami rendfélét teremteni a szobámban,mert holnap is vendégek jönnek.
Jajj,annyira tetszik,hogy süt a nap ^^ És nemsokára nyáriszünet...=Đ Milyen jó ezzel a tudattal élni...=Đ Hát még ha belegondolok,hogy 10 napon belül 1 éves lesz a blogom...De érdekes....=Đ

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr932058363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szumurri 2010.06.05. 19:55:53

"Ha ezt anyuék meglátják..." ... akkor ne mondj Nekik semmit! Csak mutasd meg ezt a blogot és olvassák el, mivel töltötted a suliban azt az időt, amelyet a sápadtarcúak fizika órá(k)nak neveznek. Hidd el, meg fognak dicsérni, hogy nem az augusztusi "play off" egyik résztvevője lettél.

Suliboszi 2010.06.05. 23:29:46

A "Ha ezt meglátják"-ot a bizonyítványra értettem,de már mindegy...xĐ Remélem nem olvassa anyu.De előbb utóbb-úgyis megtudják...Ha mázlim van,akkor nem lesz baj ^^
süti beállítások módosítása