Suliboszi 2010.03.11. 22:36

.nails.

Reggel otthon hagytam a bérletem...Milyen profi vagyok ebben...
1. Óra:Magyar:
Dogát írtunk az Újszövetségből.
-Kik voltak az Apostolok?
Legszívesebben azt írtam volna,hogy egy régi zenekar...xĐĐ
2. Óra:Angol:
-Hát ki volt ez a Dickens?
-Sok [CENSORED] (Mert nem vagyok rasszista...) vendégmunkás.
-Mindet ki kéne küldeni irakba katonának!
-Vagy Etiópiába élelmiszernek...xĐ

by:Tanár&Diákok xĐ
3. Óra:Matek:
Matatok nagyba Dóri tolltartójában,mire a tanárbá szépen odasündörög mögém "oszt" megijeszt...Nem elég,hogy megijeszt,még arrébb is ültet...>.< Ez van,túléltem...xĐ
4. Óra:Tesi:
Na ez nem létezik...A tesitanárnőnk férje volt bent órát tartani,aki a lányok szerint "szadista". Hát van benne valami...Farmerban tesiztem,nem volt kedvem áthúzni a nacit és ezért felküldött bennünket lépcsőzni!
Derossz...>.<
Ez a tesi  ha másra nem is,legalább arra jó volt,hogy kipirosodjak,és ne legyen olyan hófehér...xĐ
5. Óra:Rajz:
Csiga meg Biga...xĐ Egész órán ilyen csigás cuccokat kellet kivagdosnunk...xĐ
6. Óra:Média:
A mi médiafogyasztási szokásaink kerültek sorra.A hetedik óra kb addig tartott,hogy lazán elértem a kettes busz.
-Heló,bérletes vagyok,előkeressem?
-Ne,hagyjad.

Hátjó....Ez simán ment...xĐ
Hazaértem,de nem tudtam visszamenni reneszánszra,mert lekéstem a buszt...=S
De basszus,az mióta divat,hogy a 35-ös busz 31-kor robog el mellettem?! >.<
Így aztán jobb ötlet híján maradtam itthon...Vagyis,hogy hasznosítsam magam,átugrottam a rokonokhoz,mert Erikának megígértem,hogy megcsinálom a körmét szombatra.Ott voltam egy-két óra hosszáig,néztem a Vivát,meg miegyebet,mert mi digisek vagyunk és nincs...>.<
Csilladrága hívott,hogy akkor az ő körmével mi lesz,mondom,jó gyere,úgyis épp munkában vagyok...xĐĐ Ő eljött hozzánk,megcsináltam neki is,utána még marhultunk egy sort,és fél 8 körül hazamászott...xĐ
Ezután letusoltam,hajat mostam(meg fogat)megnéztem a BK-t+miegyéb...
Holnap ünneplőbe kell menni,el ne felejtsem...Inkább ki is készítem előre...^^

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr761832810

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Picurka ^^ 2010.03.12. 18:54:01

Előre megmondtad, hogy felenged majd a sofőr :P Hát igen.. :D Tudsz vmit :P
süti beállítások módosítása