Suliboszi 2010.01.18. 23:30

Homokvihar

Ma apu vitt be a suliba,mert ment Makóra,és gondoltam inkább vele megyek mint a busszal...xD
1. Óra:Magyar
Cinivel végigdumáltuk az egészet.Mittomén.
2. Óra:Német
Tanár:
-Melyik állítmány hiányzik?Kérdezi ezt Gabriela Kopp és Konstanze Frölich.
Diák:
-Azok kik?
Tanár:
-Leginkább a könyv szerzői...
xD
3. Óra:Töri
Jáájdeutálom...>.<
4. Óra:Matek
Nem volt itt az ofő,ezért jöttek helyettesíteni.Jajj istenem,még egy ilyen tanárt...>.< Naneee...Hülye függvények...>.< Sok sz*r...>.<
5. Óra:Fizika
Megint hülyültünk meg fotózkodtunk Dórival&Cinivel
6. Óra:Infó
Mivel csak négyesre sikerült a vizsga,ezért be kell járnom órára...>.<
7. Óra:Tesi
Futás+minden marhaság...>.<
Ezek után jött volna a pom-pomos,de elmaradt,mert...Mindegy...>.< Inkább nem mondok semmit...>.<
Telefonáltam anyuéknak akikkel hálistennek kibékültem reggel^^ és mentünk Szegedre ágybetétet nézni.Nekem mindegy volt,csak puha legyen.Bementünk a Cardo matracosba és ott már találtam is olyan "belesüppedőset"...xD
Megrendeltük,egy hét,és érkezik.
Visszafelé már a kocsiban elaludtam,és hazaérvén is lefeküdtem aludni.Fél kilenc körül ébredtem fel,arra,hogy sírok...Jó,most ezt inkább kihagynám[...]
Elmentem fürödni+stb,utána néztük a BK-t.És most még mindig gépezek...Anyuék elvileg alszanak,nem tudják...
Háhááá holnap kedd,az én kedvenc napom ^^ És ez mit jelent? Már csak 3nap a síelésig! =ĐĐ
 

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr411683578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása