Irtózatosan rossz kedvem van...Összetörték a szívem..Megint...De most nem egy fiú tett tönkre,hanem egy lány akiben bíztam,mindent elrontott...
Csütörtök délelőtt még egész jó kedvem volt...
1. Óra:Magyar:
Teljesen mást csináltam,mint amit kellett volna,vigyorogtam össze-vissza,mert akkor még boldog voltam...
2. Óra:Angol:
Páráppápápáá I'm lovin it! xDD Meg a fütyülés xD
3. Óra:Matek:
Elvette a telefonom..>.< Még az időt sem lehet megnézni? >.<
4. Óra:Tesi:
Asszem tesiztem xD Tesióra elején felbukkantak a B-sek és megrohamoztak bennünket,vagyis a tesióránkat xD Mi ki mentünk "futni" alias zenét hallgatni xD
5. Óra:Rajz:
Doga...Igen jól látod,rajzból...Nah én mekkora marhaságokat írtam..xD
6. Óra:Média:Valami totál káosz filmet néztünk,de hálistennek a tanárnő lelépett,és azt csináltunk amit akatunk(Dumáltunk,zenét hallgattunk xD) Aztán 7.óráról elengedett bennünket =Đ
Utána húztunk haza,voltam a nagyszüleimnél,+ Csicsinél =)
Aztán készültem a buliba,ami jónak indult.Eredetileg nagyon pörögtem,de valaki úgy elrontotta az egészet,de úgy,hogy ezt soha sem felejtem el...Oda minden..Ennyi volt..Köszi szépen...
Ezt nem részletezném,mert megint rossz lesz a kedvem...
Ma negyed 1-ig aludtam,mert nem volt suli. Hálistennek..Ilyen állapotban nem lettem volna képes ott ülni,és tanulni >.<
Összetakarítottam,megnéztem 3 filmet,utána elmentem Csicsihez...Deimádlak*.* Téged éjjel is hívhattalak,meghallgattál =) Köszönöm mégegyszer...
Aztán hazaértem,és megnéztem a BK-t,ideültem,és azóta gépezek...
Teljesen rákattantam a The Grenmára...Nincs olyan számuk amit most meg ne hallgattam volna...xD Eddig is szerettem őket,de most aztán még jobban mint eddig xD ^^
Főleg ez a számuk most annyira igaz a helyzetemre: https://www.youtube.com/watch?v=tVJQDQNDEdg&feature=related
Beszéltem Annie-vel is ^^
Még mindig zenét hallgatok,meg msn-ezek...De lassan menni kéne,mert holnap elég sok minden lesz...
Peace


 

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr471540918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csicsi1994 2009.11.21. 21:03:32

Alap Zsazsám h meghalgatlak...ez úgy gondolom elvárható egy *igazi* bnőtől *.* =)
Énis imádlak bestem <3
És ne szomorkodj...nem éri meg...:S

Csicsi1994 2009.11.21. 21:05:06

Jah és azt kihagytam h te is mindig meghalgatsz és bármivel fordulhatok hozzád =)
Köszönöm <33 (L)

Suliboszi 2009.11.21. 21:09:23

Ez a dolga egy jó barátnőnek ^^
Akinek kiönthetem a lelkem =)
És nem szomorkodok,hanem lépek hamarosan...

Csicsi1994 2009.11.21. 22:28:25

Ez a beszéd :P :)
Tudod-->erősebb vagy lelkileg mint én...és ha én a teljes elkeseredett helyzetemből kilábaltam, akkor neked is fog menni ;)
ha nekem ment akkor nekedis, ezt jól tudod =)
süti beállítások módosítása