Valahogy rám illik ez a Suliboszi név...
Most tuti hülyének néztek,ha azt mondom,tudok bizonyos dolgokat befolyásolni,(Itt nem az angol jegyemre gondolok xD) illetve nagyon erős a 6.érzékem.És ezt alátámasztom tényekkel is xD
Először is,ott van a csütörtöki eset,de azt nem firtatom xD
Péntek:Föci óra előtt,mondtam a lányoknak,hogy úgy érzem,egy barna,hosszú hajú lány fog felelni,és szerintem én leszek az...Tanultam is,és mint kiderült,jól tettem...
Kinyitja a naplót találomra.Olvassa:-Kovács Réka!Osztály:-Beteg! Gondolom magamba:Mellette...Mellette... -K. Zs.! Kimentem,és 4-esre feleltem =)
Kémia:Én egy szót sem tanultam,egyszer már úgy is feleltetett,és éreztem,hogy nem én fogok.Netti tanul,és mondom neki:Én úgy érzem,egy lila,illetve kék ruhás lány fog felelni...
Mondja:Ne idegesíts már!Mondom:-De nem te leszel az.
Kémia:Napló nyílik:-Gavrán Dóra! Mitádisten,milyen színű a nacija?Sötétlila...
Következő felelő:-Murvai Diána! Neki pedig a pulcsija volt lila,és saját bevallása szerint,a bugyija meg kék xDDD
Vége az óráknak,lefelé tartunk Beával a lépcsőn,mikor közlöm vele:Úgy érzem,valaki várni fog,és nagyon megörülök neki.
Leérek,és az ajtóban ki áll?Brigi,akinek csak 6 órája volt,nekem meg hét,és mondta,hogy nem vár meg.xD De kiderült,hogy lekéste a buszt...xD
És ez csak egy-két példa volt rá...Elég bizonyíték,nem?xD Ha még a csütörtökit is tudnátok...
Ok,más téma xD
Délután voltam Csicsinél,és Ticánál.Ticának olyan jól megcsináltam a haját,hogy azt mondta,így fogja hordani=Đ*büszkefej*xD
Tegnap este annyira fáradt voltam,reklámnál bealudtam,miközben vártam a Született Feleségekre ...Aztán reggel vettem észre,hogy a blogolás elmaradt,pedig fel akartam még jönni...
Ma voltunk Pesten.=) 5-kor keltem...Pff...xD
Bevásárláás^^,Sokjódolog^^,
Aztán olyan fél 6 felé mikor visszaértünk,még elugrottam a csajokhoz =Đ
Jajj,az poén volt xD Kapor+fű xD És a többi...xD
Holnap megint program,program hátán,szóval ha nem akarok hulla lenni,akkor menni kéne...xD Hellow^^,

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr881409663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anni. 2009.09.27. 16:04:54

Boszi,váh^^:D
Velem is volt már ilyen...meghogy megálmodtam azt,ami aztán megtörtént:))

Suliboszi 2009.09.27. 20:15:31

Hát rólad is hallani?xD
Rég beszéltünk már...
Megálmodós velem is volt xD Sőt,elég gyakran van...xD
süti beállítások módosítása