Ma nem a legjobb volt....Rosszul voltam,szédültem.Semmi különös nem volt,voltunk Makón Mamánál.Vagyis de,volt!Találkoztam Brigivel =Đ Jöttek fagyizni =) 2 órahosszát dumáltam vele xD Sokminden kiderült xD Rég beszéltünk már tényleg xD Kiderült,hogy nem is Bettivel dumáltam hanem az anyjával =S Várjuk már a JAG-ot =Đ Gólyaavató...xD Bence elmondása alapján az övéké nagyon ottvolt  xD Áhh menni kéne... Már rég kellett volna...

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr21336225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása