Suliboszi 2009.07.07. 22:41

Pótlás

Tegnap adós maradtam,de most pótlom =) Most is csak a lelkiismeretem vett rá,hogy írjak valamit,nem nagyon volt kedvem élni sem,nemhogy blogolni...
A táborban találkotam egy nagyon jófej lánnyal,Monával.Egészen összbarátkoztunk már =)
Délután csak annyi történt,hogy hülyültünk a csajokkal,meg fotózkodtunk xD
"Itt hagytak és azt üzenik,hogy elhagytak xD" Ugye lányok! xD Értelmiség sugárzik megint xĐ
Ma is tábor volt,kész unalom...Vagyis ma anniyra nem,mert Egyiptom volt a téma.Látszik,hogy ebben otthon vagyok =Đ Délután...Hát délután vigyáztam ("Vigyáztam" xD)Emire,meg Bencére.A vigyázás abból állt,hogy amíg olvastam,ők tévéztek xD Ennyi...xD
Aztán elmentem mama tesójához,és a családjához.Kelletek holnapra egyiptomi cuccok,és ők már jártak ott.Nekem is hoztak sok mindent...De hát,csak kellett még xD Viszem őket holnap =)
A piramisépítés xD Bogi,Mona? xD
Meg a szfinx xD Lényegében a mai nem rossz nap volt.Olyan átlagos...
Jaaajjj nagyon fáááj a gerincem,a vesém az oldalam,vagy az istentudjmim...Lényeg az,hogy fáj...
Megyek és pihenek.Meg fáradt is vagyok...Jóccakát.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr331233082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csicsi1994 2009.07.08. 23:33:25

xD jaja...Bence meg a "majd kiesik a szemem annyira bámulok" nézése xD
Itt hagytak oszt azt üzenik hogy itt hagytak :D
lyukas biciklikerééék :D
meg "miegyébmás" xD (ez is értelmes volt xD)
na puszíí :)

Csicsi1994 2009.07.08. 23:34:09

Jaa! és kihagytam valamit :D -->köszike a segítséget :)
süti beállítások módosítása