Suliboszi 2009.06.27. 21:18

New Mobile =Đ

Ma egész nap vásárolni voltunk,meg ügyeket intézni =)
Végre kaptam telefont =Đ
Méghozzá Nokia X-Press Music 5800-at =Đ(Megint ellentmondtam magamnak xD  Úgyvolt,hogy nem hagyományos alakút szeretnék.Tessék,az lett. Nem érintőképernyőset akartam.Tessék az lett =P Nem kéket akartam.Tessék mégis az lett xD Mert ez tetszett xD Ennyit erről xD)
Tiszta boldog vagyooook =Đ
Aztán elmentem Csillához.(Már tegnap is akartam,csak az idő nem olyan volt...) Az a pénztárgépes.. xD Olcsójátékhülyegyerekeknek xD
Holnap búcsú lesz a szomszédos faluban =Đ
Lehet,hogy megyek =)
Nah,majd írok...
Helló =)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr741212495

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csicsi1994 2009.06.27. 22:35:54

Jáááj Netty-->pénztárgép xD "elvanagyerekhajátszik" :D
Jól elvoltunk :)
Pux
süti beállítások módosítása