Bocsi,amiért nem írtam tegnap.
De most bepótolom =Đ
Tábor volt tegnap is xD Meg lestünk vkit Brigivel xD
De nemjött xD(Látod Brigi mondtam én,hogy szívatott xD)
Csináltam karkötőket =Đ Egészpontosan 6 darabot =Đ Ezeket mostantól mindennap hordom =Đ A szerencsekarkötőim lesznek =Đ
Kb. ennyi volt tegnap...


Nah leírom a mait is =Đ

Ma...Ma...Ma nem is tudom mi volt xD
Ma vége lett a tábornak...
Na nembaj! 1.-jétől sátortábor =Đ

Gépeztünk Brigivel,míg a többiek csinálták amit kellett xD
Elmondta,hogy járt Mártonnal...(Leírom =P Van rá engedélyem xD)
Egész délután miatta nyavalygott,meg sírt...Úgytűnik nagyon szerelmes...(Csak mellékesen megjegyzem:Márton ízű fagyit kért xD)Na majd rendbejön =P Vagyis már rendbe is van xD Nagyba vigyorog xD
Csabikánál lesz házibuli =Đ(Bár sztem anya nem enged... =/ )
Majd írok holnap is. Hello =)

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr851211015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása