Hogy is kezdődött...Fogalmam sincs,szóval vágjunk bele a közepébe xD
Az a barackozás,meg a cseresznyézés...xD
Msnezés....Na az igen...!Mindenkinek írtunk xD Aki csak fentvolt xD Brigi osztott mindenkit xD Én meg röhögtem xD MyVip-ról felvettünk csomó mindenkit,és szórakoztunk xD
Később mikor ezt meguntuk,aztán "lepihentünk" xD Brigi milliomegyszer elmondta,hogy -Csabikaaaaa,meg hogy-Vigyél Csabikáhoooz,Csabikááát akarooom! Pfff..Na azt hittem leütöm,ha nem hagyja rá...(Megfenyegettem,hogy lelövöm a páfrányát xD Ugye Csicsi xD)
Aztán dobolósat játszottunk...(Jelentem hajnali 2 után xD)
Jajj az a leesés..xD Csak annyit láttam,hogy takaró repül,láb a levegőben,hol vagy Brigi?xD -Auch ez fájt  xD
Nemtudom mit hagytam ki xD Szerintem ennyi xD Érdekes éjszaka volt,az biztos xD
 

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr811198473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

brigikehhh 2009.06.21. 12:30:45

Hétfőn jössz te..xD
kimegyünk az emeleten a teraszra..xD
szórakozunk..xD

Norcikahh 2009.06.21. 12:35:41

Auch-->erről más jut az eszembe...
Csicsi nem tudta abbahagyni a röhögést...mid fáj? xD

Suliboszi 2009.06.21. 12:39:13

Megyek!xD
Ajjj Nóry nyugi xD
És ez pontosan a mid fáj-os helyzet volt xP =Đ

Csicsi1994 2009.06.21. 12:43:49

Igen Nóry jól mondod xD...
De valld be hogy te is agyon röhögted magadat rajta xD

Anni. 2009.06.22. 09:41:32

Hű,ti is elvoltatok=D

Suliboszi 2009.06.22. 12:34:36

Ti mit csináltatok?xĐ
süti beállítások módosítása