Suliboszi 2010.02.12. 22:51

Meow ^^

Hűha...Eléggé húzós napon vagyok túl,kellőképpen le is fáradtam...
Reggel anyu vitt be,mivel ők mentek Szegedre,én meg úgy voltam vele,akkor minek buszozzak ha velük is mehetek...
1. Óra: Angol:
Hoppá...A kedves tanárnő észrevette,hogy a munkafüzetem egyik oldala agyon van dekorálva...De nagyon...Teli van szívekkel,csillagokkal,nevekkel,ábrákkal,kockákka,körökkel,meg mindennel ami létezik...
Kaptam haladákot,hogy kiradírozzak mindent...De nem hinnén,hogy ki fogom...Ooolyan szééép...xĐ
2. Óra: Német:
Most nagyrészt képbe voltam,hogy mit csinálunk...xĐ
3. Óra: Fizika:
Secret...Csak mi tudjuk =P
4. Óra: Földrajz:
Úgy volt,hogy "elmarad",de az utolsó pillanatban mégis beesett tanárnő,és hát majdnem végigbeszéltük az órát...Tanárnő is a történeteit mesélte.Úúúú...Az a barlangos... O.o
9 órán át alapvető szükségletek nélkül...Na én nem bírtam volna... O.o
5. Óra: Matek:
Edina mondta,hogy feltétlen írjam bele,hogy kapott egy "fél ötöst". Tessék beleírtam,remélem megvan az örömöd...xĐ
Amúgy megint figyeltem,és normálisan meg is tudtam oldani a feladatot.Jut eszembe...Én is kaptam egy fél ötöst...xĐ
6. Óra: Kémia:
TZ...És halvány lila gőzöm sem volt az egészről...Fúúú de várom már,hogy vége legyen ennek a tantárgynak...Miért kellett egyáltalán kitalálni? Jobban utálom mint a matekot,és az ugyebár nagy szó... =/
Na,csakhogy elértem a fél kettest...Jó,épp indult,de akkor is elértem ^^
Gondolkoztam,hogy ezzel menjek-e tovább Wásárhelyre,de úgy voltam vele,hogy megy a halál,mert a táskám is nehéz volt,meg hát minden bajom volt már,ígyhát hazamentem lecuccolni,és a következő busszal folytattam utamat...=Đ
Bementem és eredetileg egy szemhéjtust akartam csak venni,meg nézelődni,de bből aztán 3 karkötő,1hajráf és egyfülbevaló is lett...Igen,ezért nem szabad egyedül menni vásárolni,kellene aki visszafog és közli,hogy minek az nekem,nincs is rá szükségem...
Ezekkel az örömökkel tértem haza.Szintén pár másodperc,és megint lekésem a buszt...
Átmentem mama tesójához,mivel mama is ott tartózkodott,de ők éppen tevékenykedtek a konyhában,mivel holnap szülinapja lesz a lányának.Ott maradtam egy kicsit kiélvezve a "küldönc" szerepét,ugyanis mivel én vagyok a "legfiatalabb és egyben a leggyorsabb" ezért nekem kellett rohangászni mindenért a boltba...Anya mentett meg,hogy felcsörgett és megkérdezte,mikor érek már haza,mert hoztak Szegedről lángost.Csaknekem.Hátnemmegható? *.* xĐ
Hazaértem,ettem,utána most itt vagyok...Jó pár órája...Holott már lehet le kéne pihenni,mert hosszú lesz a holnap éjszaka ^^ Ígyis már annyira várom az egészet és remélem jó lesz =) Bár most nem megyek Lelére a buliba,de hát ennyit most megért a Sing nem? =P Hát persze ^^
Akik mennek bulizni

 

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr541753577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Edina112 2010.02.14. 22:59:22

Wááá nagyon szépen köszönöm(L):D:DxD
süti beállítások módosítása