Suliboszi 2010.08.28. 01:29

.wallsticker.

-Kelj már fel,az isten áldjon meg,hányszor kell még szólnom?!
Azt se tudtam hol vagyok,kinyitottam a szemem és két nagy kék szempárral találtam szembe magam.Anya volt az.Mikor kérdeztem,hogy mire fel ez az ordibálás 8-kor/Közben a telómra sandítottam/ azt a választ kaptam,hogy inkább haladjak,mert megyünk papírnagykerbe.De hát ez hétfőre volt megbeszélve,válaszoltam vissza.Jó,persze,nem volt ellenemre a bóklászás,csak hidegzuhanyként ért az ébresztés,meg az,hogy anya úgy csinált,mintha nekem mindent tudni kéne.Fél percen belül felkeltem,akkor meg azért lettem leszidva,hogy hogy néz már ki a körmöm.Jó,tény,hogy nem szépen,mert rózsaszínre volt kifestve és tegnap idegességemben megkapartam és elfejtettem lemosni.De ezért ekkora cirkuszt rendezni mint volt.Na mindegy...5 percen belül összeszedtem magam,de mikor újra talált bennem valami hibát anya,visszaszóltam neki,hogy hagyjon már békén legalább kora reggel.Csak nem hagyta abba,fogtam magam és bementem a fürdőszobába,ő meg elment a boltba.Felvettem a cipőm és kint vártam a kapuba.Végre sikerült elindulni.Az autóban végre nyugtom volt...
Mire beértünk Szegedre,felfordult a gyomrom,szóval csak úgy kóvályogtam a füzetek közt.Szerintem kevesebb mint egy óra alatt lezavartam a bevásárlást és most nagyjából meg is van minden ami kell.Ahogy számláztattuk a zsákmányt,még körbenéztem,hátha találok valamit.Hát találtam is,tök jó falmatricákat.Anyut odahívtam és megmutattam neki.Ő kitalálta,hogy ez menne az ágyam fölé,meg ide meg oda,szóval elhoztunk vagy hármat...xĐ
Már fel is raktam belőlük a két feketét,eszméletlen jól mutatnak a rózsaszín és lila falon.Holnap kaptok képet is ígérem,ide lesz berakva ^^ Jó,inkább nem mondom,hogy ígérem,mert az ígéretekkel tele a padlás /Ahogy anyu mondja/ szóval,csak mondom,hogy meg lesz holnapra...^^
Jajj tényleg,vettem a telefonomra is matricát,de én azzal annyit bajlódtam,hogy fú...Kis köves és ahogy ráakartam rakni,ráragadt egy lapra...Mire én onnét leszedtem...Ráadásul darabokban jött le csak./Jó,az nem látszik egyáltalán./Lényeg az,hogy bajlódtam vele,nagyon sokat,de megérte...^^
Egyébként rájöttem,hogy hiába írtak fel gyógyszert,még nem sokat segített.Tényleg nagyon remélem,hogy kigyógyulok ebből a suliig.Nem kéne betegen menni...=/
Közben most van a SZIN is.Még jó,hogy nem mentem,pedig nagyon akartam,de majd pár év múlva menjek inkább,azt mondta Judit.Hát,neki mindig igaza van,szóval nem is nagyon erőlködtem...
Holnap viszont aktivizálni kéne magam minden téren,például összepakolás terén is.De nem túl sokra megyek vele,mert minden kacat ide van behányva az én szobámba.Na mindegy,lényegtelen.Fúúú...Most úgy elfogott a köhögés,pedig már a gyógyszert is bevettem,jó pár órával ezelőtt.Na talán az alvás segít rajtam...
 

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr952253584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása