Volt első órám...Tökmindegy,holnap nem lesz ^^,
Áhh, miisvoltma...?*Fáradtésnemtudgondolkozni...*
Lenyúltam Brigi sálját,mert fázott a nyakam =Đ Ez meg visszaszerezte..>.< xD
Megjegyzés:Holnap vinni sálat! xD
Matek óra első felében bejött egy nő,és közölte,hogy mehetünk kirándulni London-Párizs,luxusautóbusszal,meg miegyéb xD Nah ez így most hosszú,de aki kapott ilyen lapot,az tudja milyen király*.* Ha minden igaz, megyek^^,
Utolsó tíz percben,rádióból szólt a megemlékezés az Aradi 13-ra.
Föci...Föcin kikaptuk a dolgozatot,és ötös lett =Đ 40/45 pont Apró hibák,pici tévesztések,meg nem jutott eszembe,mi a galaxis... Én úgy örültem neki,mert megdolgoztam érte =) Tanultam rá,nem puskáztam =Đ
Jah és mellesleg 4,3-as átlag,úgy,hogy alig tanulok...Pf..Hát általánosban nem voltam ilyen jó...xD
Infón a szokásos unalom honolt...xD Beát halálra idegeltem,hogy a fülébe csettintgettem xĐĐĐĐ Elvoltunk xĐĐĐ
Magyar...Elő sem pakoltam,a telómba jegyzeteltem,hogy ha vége,akkor csak felkapjam a táskám,és rohanjak a buszmegállóba,és elérjem a 30-as buszt. 25-kor csengetnek...>.<
Elértem.Sikeresen hazakerültem,utána elmentem Mamáékhoz,utána pedig Csicsihez =Đ
Jajjdeelvoltunk xD 2x újraélesztettek,mert halálra nevettük magunkat xDDD
Most bepakoltam meg miegyéb...Holnap későbbkelés ^^,
Jééé holnap meg IDB/ODB választás!Jajj nekem! =S Mileszebből?O.o
Fuhh,húzós nap lesz...Hellóka
 

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr151432901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anni. 2009.10.07. 19:31:35

Mi az az IDB/ODB?:D
Am köszönöm,hogy kint van mind3 blogom^^ bár csak az evermore-ra írok,de mindegy xD

Suliboszi 2009.10.07. 19:53:10

Iskolai/Osztály Diák Bizottság
Szívesen,alap =Đ
Jah,és vettem észre xDD
süti beállítások módosítása