Aloha!
Üdvözletemet küldöm Hawaii-ról!
Na jó...Ha Hawaii-ról nem is,de Abádszalókról igen xD
Igaza van Bodynak,tényleg király egy hely =Đ

Ideértünk végre...
Nagy nehezen találtunk végre szállást =)
Mikor kicuccoltunk,lementünk a partra strandolni.Mikor meguntam,elkezdtem kagylót gyűjteni =Đ Abból lesz majd széééép kabalakarkötő xD
Aztán megvenni álom napszemcsi xD Mikor hazaértünk,mindenki lefeküdt(Mert elvoltunk nagyon fáradva)és néztünk a BK-t xD
Nagy nehezen rávettem anyuékat,hogy gooozunk vissza.Nem nagyon akaróztak,de a BeachBabe győzőtt xD
Tehát visszamentünk,és felfedeztem,hogy itt is van táncgép.Na örült neki a fejem nagyon xD Vagy fél óráig táncoltam,és már olyan tömeg vett körül mint a sztárokat xĐxĐ
Itt ismerkedtem meg egy ari kislánnyal(Emese) meg a szüleivel,mikor segítséget kértek,hogy,hogyan kell a táncgépet kezelni =)
Aztán visszajöttünk a szállásra.Negyed 1 van,és nem tudok aludni... xD

Másnap horgásztam =Đ Engedély nélkül...xD
Fogtam is egy 20 centi körüli pontyot =) Jólvanna nagyobbak nem voltak a vizibicajos öbölben...xD
Aztán fürödtem anyuval meg Emesével,mert rámtalált...xD
Ott volt két olyan szórakozott fickó... xD Azigen xD
Észrevette,hogy benne maradt a zsebében az öngyújtó xD
Erre elkezdi a haverjának:Na!Meggyújtsuk a vizet? Ehetünk sült halat xD
Meg,ott panaszkodott egy nő,hogy halszaga van a víznek.Erre ő:-Milyen legyen?Zsiráf?xD
Meg ilyenek xD
Később megint táncgép xD Mikor már kifáradtam,és lementem a táncgépről,elkezdik a mögöttem álló pasik:Óóó,pedig pont most akartunk tapsolni xĐĐ
Hat körül visszaértünk,de már elég viharos volt az idő...Olyan,hogy az embernek visszamenni sem volt kedve...Bár nekem volt,mert mindenféle koncertek voltak...=)
Rávettem anyuékat,pedig már átöltöztünk.De mégis visszamentünk,és ekkor...
BEMONDTÁK,HOGY ELMARADNAK A KONCERTEK A VIHAR MIATT!!! =@
Istenem..Pár csepp víz meg egy kis szelecske...Húúú de nagy dolog... =S
Na ez aztán felidegelt kellőképp...Mikor kidühöngtem magam,visszamentünk a szállásra Bár még ott is üdvözöltem az anyjukat...
Ahogy jöttünk visszafelé,olyan feliratokat láttam,hogycsakna xD
Le is fotóztam,megy az IM-nek xD
Holnap lehet,hogy ruhát veszünk =Đ
Nah de most goo alunnnííí,mert korán kell kelni.

Az a korán az 10 órát jelentett xĐxĐ
Nagynehezen kikászálódtam az ágyból,de nem nagyon volt kedvem semmihez,ebben a rossz időben...
Aztán anya mondta,hogy menjünk el wásárolníí.Nah erre már vevő voltam xD
Jól bevásároltunk ahhozképest,hogy anyu aztmondta nem vesz még egy felsőt nekem.Mitnemondjak ahhoz képest kettőt is vett xĐĐ
Délután pihiztünk,estefelé pedig megint elmentünk.
Táncgép rulzzz xD
Megint kiszúrt magának egy kislány xD
De nem baj,bírom őket mert olyan arik ^^, xD
Kérdeztem,hogy ő hová valósi?Erre mit mondott?Igen Csicsi,lottózhanál,MERT ODA!!!
Igen...Oda...=Đ
Hát LoL xD
Aztán még szétnéztünk,de nem nagyon volt semmi érdekes...Pár pasin kívül...xD
Mikor elmentünk kajálni láttam egy pasit aki tök úgy nézett ki mint az AFC énekese Tomi =O
Mikor leültem enni,akkor volt egy érdekes,és egyben vicces sztori xD
De ezt most itt nem írom le,max a csajoknak privi ^^,
Holnap lehet,hogy hazafelé útbavesszük Cserkeszőlőt =)
Nah majdmeglátjuk ^^,

Anya úgyhatározott,hogy már nem maradunk,hanem azonnal megyünk Cserkeszőlőre xD
Később kiderült,hogy milyen jó döntés volt ez.. =Đ
Megismerkedtem két vagy három ha a kicsit is idevesszük xD tökre jófej fiúval ^^,
Mennyit hülyültünk xĐĐ
A vízicsúszdás...xD
Kérdezték,hogy megyünk-e vízicsúszdázni?Mondom,nekem nincs karszalagom,ami a csúszdára jó...(De előtte már elmondtam nekik hogyj ártam. xD
Nemtudtam hogy, kell karszalag,és jó sokszor lecsúsztam már,mire vagy a 20.csúszásnál feltűnt az őrnek hogy, nincs karszalagom xĐĐ Kérdezi,hogy volt nekem egyáltalán?Mutatom a belépőset,mondom itt van!Azt mondja,ide külön kell váltani xD
És mondta,hogy akkor ne csússzak már többet légyszíves xD)
Ezt elmondtam a fiúknak is,mire ők:Akkor a 21. már fel sem fog neki tűnni xD
Ott hülyültünk,mire ráálltam,és mondtam,hogy oké,de mit mondunk ha észreveszi?xD
Felmentünk,és az őrnek feltűnt,hogy nincs karszalagom xĐĐ
Megint mondja,hogy hol van?Mondom: Öööööö....Lenthagytam a táskában... xD
És erre még Krisz is rákontrázott,hogy:-Ugye megmondtam,hogy hozd fel?
Erre mondtam,hogy ok,lecsúszok,és elmegyek érte xD
Gyorsan lelódultam a fiúk után,és mikor leértem,mindhárman nevetésben törtünk ki xD
Mesteri alakítás xD
Aztán már sajnos jönni kellett haza =(

Holnap megyek Nórival Szentesre =Đ
Tisztayóó xD

Ui:Ezeket onnan tudom ilyen pontosan,hogy nap végén mindig bepötyögtem a telómba,hogy mi is volt xD Csaknektek.Csakitt.Csakmost. xD

By:BeachBabe

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://suliboszi.blog.hu/api/trackback/id/tr801257828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása